A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Gsf 1200 S 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kétkerekű svájcibicska

Szöveges ítélet

Próbáltam megfontoltan motort vásárolni, hónapokig kerülgettem az új és használt vasakat, míg végül kikötöttem ennél a típusnál. Nem bántam meg. Gyakorlatilag semmiben sem profi, mégis mindenre alkalmas. Megfelelően erős, jól megy, mégsem zabálja ész nélkül a gumikat, láncokat, fékeket.
Motor: papíron 98LE, 91Nm. Genetikailag a lég-olaj hűtésú (ettől baromi nehezen melegszik be) GSXR1100 leszármazottja (akár a futómű, a fékek), a nyomatékleadás kedvéért kb. 60LE-vel lepunnyasztva. Eléggé alul ébredezik, elég neki az 5 sebesség, a váltót birizgálni csak akkor kell, ha már tényleg közel van a szembe jövő kamion előzéskor. A nyomatékgörbe 2000-valahánytól olyan, mint a horizont a Hortobágyon. Ezt érezni is. Tettem rá nyitott csővéget (nem mintha sz@rul ment volna, csak az elém bealudva befordulni készülő autósok felébresztése okán), amitől kicsit magasabban ébredezik, viszont jobban kiforogja magát. A készülék 260-ig van órázva, ami óra csal is rendesen, így csak saccolni tudom a valós végsebességét. A blikkre 270 felett kiakadt mutató szerintem kb. 250 lehet a valóságban -persze, hogy német autópályán tesztelve :)-.
Váltó: 5 seb., könnyen kapcsolható, nem hajlamos az üresbe ugrásra.. A 3. fokozatban "énekel" egy kicsit, de olyan Suzukit én még nem láttam, amelyik ezt valamelyik fokozatban ne tenné.
Futómű: kellemesre hangolt, a gép paraméterei közt megfelelő, nem szab határt a száguldásnak. Az eleje talán kicsit lágyra sikerült, ezt két személlyel érezni igazán. A váz acél d.bölcső, ami klassz merev, de súlya is van. Szerintem ettől kerül annyiba amennyibe kerül, és ettől dög nehéz, (persze mihez képest) 244kg teletankolva. Fékek: 6 dugósok elöl, ha kevesebb erő kéne a működésükhöz, aszondnám pöpec.
Kényelem: S változat, tehát fejidomos. Az idom kb. 160-ig komfort, 210-ig elviselhető, ezen túl elkezdődik harc az életért egy kis plexi mögött. Ülése tetemes méretű, az utasok sem panaszkodnak. Pakolóhely van, rögzítő kampóknak hely van, tank vasból, tehát mágneses tanktáska OK. Kormánypozíciója túrás jellegű. Nekem (180cm) a lábtartók túl magasan vannak a túrázáshoz, térdem szokta bánni, huligánkodni viszont jó. Különösebben nem vibrál a motor, így a karok sem zsibbadnak el hamar.
Küllem: hát itt is látszik az ára. Jól működő de igénytelen, elavult kivitelű cuccokkal van teleaggatva.
Mindent összevetve:
Sportmotor?...Nem, de rá lehet venni a sportolásra, és remekül tuningolható.
Túramotor?...Nem egy K1200LT, de pl. a horvát tengerpart két hétre nem macera vele.
Cruiser?...Az sem, de nem kényelmetlen és a lassú csorgást sem negálja, városban is OK.
Ez amolyan mindenes motor.

Végül: az utolsó nálam töltött évében időhiány miatt, mindössze 72 km-t mentem vele, így feleslegesnek éreztem a biztosító és az önkormányzat zsebébe gyömöszölt jelentős adminisztrációs költségek ( a megtett km-re számolva: kb. 750 Ft/km) további folyósítását, ezért sajna eladtam és vettem egy 250 köbcentis méregzsákot.

Hibalista

- a hátsó helyzetjelző ízzói rendre kiégnek

Ide hordtam szervizbe

Hosuba Dunaharaszti messze van, de jó.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? GSX 400 S Katana Következő motorja? VTL 250 Spada
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.