A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Xf 650 Freewind 2000 (644)

Xf 650 Freewind 2000 (644) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kékséges barátom

Szöveges ítélet

Nem mondható egy versenyparipának,de ki lehet menni vele nyugodtan a pályára.Inkább mint egy huzós terepre,bár a földutat és a dombokat elég jól bírja.
Viszont egy mindennap használható megbizható motort tudhat magáénak az ember,ami minimális karbantartást igényel.Pl láncolajzás.
Aránylag keskeny,városban az autók között nagyon jól lehet lavirozni vele,csak a kormánnyal kell vigyázni,mivel a magasabb építésű autók pl:Zafira,Ignis tükrének a magasságába esik.
Amugy minden kezelőszerv kézre esik,bár a "Lada" szivatóval nehezen tudtam megbarátkozni mivel elég nehéz a megfelelő fokozatot megtalálni rajta.
A gyári plexi nemigazán nyújt megfelelő szélvédelmet,és az első fékcsövet is érdemes lecserélni fémre.A hátsó 12 fokozatu rugóstagot sem találom megfelelő keménységűnek,bár nekem még a gyári beállításon van.
A motor hangja nekem nagyon bejön,ahogy duruzsol az 1 hengerével,néha prüszkölve egyet-egyet a kipufogóba.Szval KIRÁLY!
Legtöbbet 157 km/h-val mentem vele pályán,de a menetszél nagyobb volt mint a motorhang.Ja a kipu még a gyári.
Mindent összevetve szerintem egy nagyon jó kis motor,ráadásul nekem még tetszik is.A pakolhatóságot megoldottam egy Nonfango-736-os dobozzal.Sisak,esőkabát,lakat-lánc,láthatósági mellény elfér benne,vagy egy közepes hátizsák.
Fogyasztása városi használatban kb 4,5 liter körül van,pedig néha megszoktam ugrasztani.Gyorsulása kb 4,6 s/100 km.
Viszont a projektoros fényszórókról csak jót tudok mondani!!!
Aki egy megbizható,szinte gondozásmentes és nyugodt mocit szeretne az nyugodtan válassza ezt a tipust,bár számolni kell a hangyákra amik a tenyeredben mászkálnak(de nem csipnek)!:)
Ez adódik az 1 hengerből és a 650 ccm közötti összefüggésből kb olyan 140 km/h magasságából.
Nekem sikerült többször is megtapasztalni,mivel ha elindulok szülöföldemre,akkor 300 km-t teszek meg vele 1 seggel,1-2 cigiszünet beiktatásával.

Hibalista

- Eddig még hibátlan.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Amargo.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.