Kék villám a szeretnivaló K4
Szöveges ítélet
2004 tavaszán vettem a 0-km-es Gikszert. Még 2003 őszén megrendeltem , mikor még csak képeken láttam. Nem csalódtam mikor először élőben is megpillantottam a gyönyörű kis jószágot. Csak egy kissé összement az előző K3
-hoz képest, de ez úgy láttszik már megszokott dolog, hogy minden típusváltásnál egy kicsit rövidebb és kisebb lesz a motor. Kérdés hogy meddig mossák még ki 90 C fokon, mert lassan egy közepes termetű legény is úgy néz ki a sportmotorokon, mint majom a köszörűkövön. Nem beszélve az én 186 cm magasságomhoz, no meg 100 Kg-omhoz. Valószínű az ezres jobban állt volna, de nem hagyhattam ki a 750-est. Én végigjárom a ranglétrát 50,80,125,400,500,600 már megvolt, jött tehát a 750. Ez volt az első novicsentó új járgányom, a mai napig is még megvan, gyönyörű állapotban 19.000 Km-el, karcmentesen.
Semmi gondom nem volt vele, nagyon megbízható. A legendás kék fehér verseny színben kissé felspécizve Yohsimura tri ovál titánium dobbal és a jól matricázható alsó fehér spoiler adottságait jól kihasználva, igényes feliratokkal, rövidebb irányjelzőkkel és levágott hátsó sárvédővel égig emelve a picsáját, igazi pályafalónak tűnik.
Kényelmes és valóban jól motorozható könnyed és dinamikus, ötvözve a 600 és 1000 közti átmenetet. R6 után volt mit mutatnia, 2 személlyel tudja ugyanazt mint egy hatszázas.
Motorhangja szépen muzsikál, nem úgy zörög mint a Kaváké, másnéven kávéfőzőké.
Hibalista
- üzemanyag visszajelző lámpa( garanciában kicserélték az érzékelőjét a tankban)
Ide hordtam szervizbe
Rodeo Ride 34 Kecskemét
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |