Katsumi a megfontolt Japán hölgy
Szöveges ítélet
Szóval... 2014 őszét írunk... 10-15 és kihagyás után született meg az elhatározás: Kell egy motor. Frissen szerzett B125el végre legálisan használhatnám azokat a gépeket amik már voltak/vannak csak hát mégse, mert azok meg nem rendszámosak.
Ergo venni kell valamit. Először használtban gondolkodtam kis max 125ccm-es méretig és nem volt a keresés típusra szűkítve. Hetekig hónapokig néztem a 2 legismertebb motoros hirdetési oldalt. Sok mindent megnéztem 1-200e-res öreg olasz robogótól 3-400e-res 125ös öreg endurót, aztán mikor a mocikeresés közben bementem a Kecskeméti Suzuki márkakereskedésbe, megláttam Katsumit a fehér RV125 Vanvant. Azonnal tudtam, hogy ő lesz az..
Testalkatom Bud Spenceres, így optimális választásnak bizonyult.
Imádom a fordulékonyságát, klasszikus egyszerűségét, 130Kgos súlyom ellenére a 3-3,2 körüli fogyasztását.
Egyedül a teljesítmény hiánya miatt kell tisztában lenni azzal, hogy hol a helyünk a forgalomban...
Szép lassan kapta meg az extrákat, mint túraplexi és doboz, akrapovic kipufogó és szivargyujtó töltő.
Használata nálam vegyes, mivel napi használatban van. Így 2fok felett már motorral megyek melóba (odavissza 50km), de már voltam vele túrázni is (Legmesszebb Ausztria Mariazell az osztrák Vanvanfan.at csapatával, második kép).
A 12Le-ből adódó végsebesség miatt (kb 100km/h) az autópálya felejtős, főleg hogy igazából 80 a kényelmes utazója.
Lehetne vele tartósan 90 körül is menni, de minek...
Szóval ha valaki első motort keres és nem a sebesség megszállottja, esetleg egy kezes kis stílusos városi gépet keres, akkor neki a Vanvan optimális választás. Nemrég a Suzuki elkezdte europában is forgalmazni a 200ccmes változatot is, kíváncsi vagyok mennyivel lesz fürgébb... A lényeg hogy a moci annak ellenére hogy hamarosan kezdem a korlátlan jogsit tuti maradni fog, még ha megveszem a hőn áhított "nagyvasat" akkor is.
Hibalista
- Eddig semmi, dehát ezért is vettem új motort
Ide hordtam szervizbe
Rodeoride 34 Kecskemét
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | DT 80 | Következő motorja? | GSF / GSR |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |