A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

RV 125 Van van 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Katsumi a megfontolt hölgy

Szöveges ítélet

Szóval... 2014ben arra jutottam hogy kell egy munkábajárós moci. 182cm és 120+kg os paraméterekkel min 125ccm jöhetett csak szóba. Sebtében meg is csináltam az A1-es avagy ismertebb nevén B125ös gyorstalpalót. Még meg sem volt a Jogsi de már gőzerővel néztem a mocikat. Rengeteg használt gépet megnéztem 2-300ezres kategóriában. Aztán betévedtem Kecskeméten a Rodeo Ride 34 Suzuki kereskedésbe használt mocikat kerestem ott is... És akkor ott állt Katsumi hófehérben... Nagyon megfogott a klasszikus mármár Retrónak mondható stílusa ami modern technikával párosul és persze az is nagyo bejött hogy itthon ritkának mondható (nem szeretem a tömegtermékeket), a következő pozitívuma még hogy kicsi precíz japán kezek szerelték össze :). Megkértem a kereskedést ha hoznak egyet kötelező szervízre kérjék meg a tulajt hogy kipróbálhassam. Elvégre is kipróbálás nélkül nem veszünk még újonnan sem... Az első találkozás és a próbakör közötti időszak a net túrásával telt. Aztán 1 hét múlva csörgött a telefon: Holnap jöhetsz hozzák a van van-t. Hát persze hogy a próbakör után azonnal tudtam hogy kell. Aztán 2014 Október 10én átvettem Katsumit. Egészen decemberben 0 fokig használatban volt egyszerűen nem tudtam letenni és idén már március elején elő is került. Ma 2015 március 18án 2700km-en áll a kilóméteróra. Napi oda vissza melóba majdnem 60Km-t megyünk. Meg aztán időnként csak úgy elindulok és beleszalad gyorsan 30-50 Km :)
Ahogy a címből is látszik nem száguldásra való a gép és 100 körül van a vége állítólag (mondjuk ez az én súlyommal lehet csak álom marad).
Mivel még járatós nem is mentem még 80 fölé, sőt tartósan csak 70 volt a max. Imádom az üléspozícióját, a könnyű kezelhetőségét stabilitását, úgy az egészet ahogy van!!! Tökéletesen megfelel az elvárásaimnak.

Hibalista

- Eddig semmi de ez nem csoda hiszen szinte még új

Ide hordtam szervizbe

Rodeo Ride 34 Kecskemét.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4001
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? TS 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.