Kato, kis sárga barátom
Szöveges ítélet
Egy kicsit tényleg nehéz az eleje, főleg az előző 125-s RM után :), egyébként egy rendkívül hálás és nagyon megbízható motor. A gumicserén, olajcsreén és láncszetten kívül semmit nem kellett rajta csinálni. Ahogy azt profi tesztekben olvastam - és tapasztaltam is - nagyon "plüss" a futóműbeállítás, napi 150-200 km terepen könnyedén és csak a jól megérdemelt fáradtsággal jár együtt. Ha akarod nyugodtan kényelmesen mész vele, ha akarod vadállatként lehet vele menni. Szerintem a motor ereje bőségesen elegendő, és nagyon igénytelen motor. Az Autó-Motor tesztje - ha valaki olvasta - is meggyőző volt- 25,000 km után darabjaira szedett blokkban semmilyen kopás nem volt, a szar minőségő magyar benzin hagyta nyomon kívül a szelepeken.
Hibalista
- Berágódott első fékmunkahenger - tisztítás megoldotta
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |