Kategóriát váltottam=nem bántam meg
Szöveges ítélet
A lényeg hogy előtte egy sportmotorom volt. A kedvesem (és a rend őreinek) "unszolására" váltottam ilyen hatalmasat. Nem bántam meg. Ez egy más feeling, de nagyon klassz, bár hiányzik az eszement száguldás.
Az M800 szerintem nagyon könnyen kezelhető méreteihez képest. Úgy tudok vele szlalomozni ahogy kell (ez a speed-vel nem ment).
A fékek a kategóriához képest is gyengék, úgyhogy érdemes betartani vele a követési távolságot. A hátsó fék szinte mintha ott sem lenne, az első meg ha rányúlsz blokkol és eltekeri a kormányt. Tehettek volna rá dupla tárcsát.
A motor az viszont nagyon izmos, igazi nyomaték gép. Szerintem nagyon klasszul pörög 100 km/h-ig. Tudom, a speed tulajok ezen kacagnak, de higgyenek nekem mert én egy ´03-as R6-ról ültem át és így is élvezetesnek tartom.
A design szerintem igazán sportos és fiatalos, engem nem zavar, hogy "minden műanyag rajta". Nincs túl sok csilli villi, meg csüngő-büngő, ez így szép. (NEKÜNK) Imádok benne gyönyörködni.
A blokknak nem jelent gondot ha tele dobozokkal ketten túrázunk vele, a hegyi szerpentinek és emelkedők meg sem kottyannak neki. Bár a lábtartó könnyen szikrát hány (sajnos az R6-ét nem tudtam lerakni) ha ívre teszed.
Nagyon megérte ilyenre cserélnem, de jó lenne mellé egy másik is...
Hibalista
- Nálam csak az akkumulátor mondta be hogy unja már az evilági létet. A szervízes haveromtól tudom, hogy nem volt vele gond előttem sem.
Ide hordtam szervizbe
Carmo Motor Nyíregyháza
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |