Katana
Szöveges ítélet
Amikor hozzám került, teljesen leharcolt , széthullott állapotban volt a masina (szeretek motorokkal foglalkozni és nem tántorít el, ha rossz állapotú a motor ami hozzám kerül). Sajnos az előző tulajdonos nem becsülte meg, valószínűleg nem sok érzéke lehetett a motorokhoz. Felajánlottam neki érte pár dolgot , amire szüksége volt, és így bartelben lett az enyém nem egészen 35ezerért. Az első dolog, amit be kellett hozzá szereznem az egy új hengeszett volt, mert aki előzőleg javította, az alumínium lemezből vágta ki a hengerfejtömítést ami nem egészen sikerült neki és belógott a dugattyú fölé. Ennek az lett a következménye, hogy beolvadt a hengerbe. Kitakarítottam a forgattyús házat és kapott egy olcsó taiwani hengert. Aztán kapott fékbetéteket, meg új gumikat, és ami a legtöbb fejtörést okozta (beszerzésre gondolok), egy első idomot, mert hát az szarrá volt törve. Az előző tulaj azért valami jót is tett a motorral, vett rá Leo V. Hand Maid RR sport kipufogót, meg a hajtást kicserélte Malossira, szóval elég rendesen megy a gép a taiwani hegerszett ellenére 75km/h (vissza kellett vennem a karbin, mert 5l körül evett, igaz, hogy magasabb volt akkor a végsebessége) most a vége. Szóval ott tartok, hogy most kb 90e forintomban van (vételár, meg alaktrész költséggel együtt) és most érzem úgy, hogy összeállt a robogó.
Hibalista
- Hengerszett csere, a csapszegrögzítő hibája miatt !
Ide hordtam szervizbe
magam javítom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |