A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 600 2000 (600)

Gsx-R 600 2000 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarvadászat maximumon ( és józanésszel )

Szöveges ítélet

Használt vétel volt 1500 Km-rel. Picit izgultam is, hogy hátha egy széthajtott gépet sikerült szerválni, de nem. Az eltöltött 6 év ( update 2017: 16 év :) )alatt a kötelező szervízeken kívül nem igényelt mást ( leszámítva a saját karbantartásomat pl téli eltétel, bowden olajozás, féktisztítás stb ).

Ami a motor mellett szól(hat):

- Motorikusan megbízható
- Kitűnő, sokat toleráló futómű
- Egy ízig-vérig sportmotor
- Egy átlagos képességű pilóta ( pl mint én ) sose fogja kimotorozni a képességeit ( főleg közúton)

Ami elrettenthet:

- Nem kényelembarát ( mondjuk egy sportmotornál ez nem mérvadó)
- Szerintem a fényezés "puhább", mint a konkurenciájé , nálam a bőroverállom kidörzsölte az oldalidomok tetejét.
- Rövid túrákra, pár órás motorozásra kitűnő, de ez a motor nem hosszútávfutó ( na ja, szupersport ez nem "túragőzös" :) )
- Állítólag szutyok fékek ( szubjektív: kipróbáltam a konkurencia gépeit, a széria fékek tényleg jobbak a szomszédban, de azért nem ég és föld a különbség szerintem )

Update:2008-ban goodridge fémfékcsöveket kapott előr és hátra. A nyomáspont határozotabb lett.

- Ez egy sportmotor :o)

Semleges dolgok:

- Szerintem ez a gép a szűk fordulókat nem szereti ( értsd kis helyen lavírozni, de ez lehet az én tudásom hiánya )
- A gázadagolás kicsit "nyers" ( nekem ez pont tetszik, első generációs befecskendezés )

Update 2017: 16 év után elváltak útjaink. 70e KM után már mással falja a kilómétereket.
Sajnos az utolsó években kiderült pár "Achilles" sarka a jószágnak. A generátor csatlakozók elkezdtek öregedni és oxidálódni és a melegedés hatására összeolvadtak és tönkretették a generátort a rövidzárlattal.
Az EBAYes kínai utángyártott generátorok fabatkát se érnek, a szigetlésük nem bírja a generátor házba bejutó olajat. Érdemesebb gyárit venni vagy profin megtekercseltetni ( Motobees Kft, ügyes a srác ). A feszültségszabályozó csatlakozókra ugyanez a történet, vagy direkt forrasztás kell, vagy minőségi aranyozott csatlakozókkal kell próbálkozni. ( Ebay: gold bullet connector ).
Sajnálatos a módon a felújított generátor ( amivel 3e Kmt motoroztam ) az új tulajnál is megadta magát. A motor minőségét mutatja, hogy a 66res szerviznél még mindig a gyári vezérműlánc volt és vizsgálat után sem kellett még cserélni. Én se gyilkoltam a gépet, de természetesen pár Hringes nap és egy egy tempós motorozás azért benne volt a pakliban.
Mai motorokhoz képest ez egy férfias gép :), nincs ABS, tracking control, anti-hopping-kuplung ésatöbbi. Kell rutin a géphez.

Hibalista

- - Műszerfal plexi magától elrepedt 1 év használat után
- - Hirtelen terhelés váltáskor, FI hibát jelez a LCD kijelző, ilyenkor újraindítás szükséges ( tiszta Microsoft ). Ez eddig 3 szor fordult elő 6 év alatt. Úgy tudom ez típus "jelenség". Update 2017: nem az. 2008ban sikerült megoldani a problémát, dealer módba kapcsoláskor elcsacsogta hogy az STVA fájt neki, kiderült, hogy éveken át nem volt tökéletes az csatlakozó kapcsolat. Tisztítás és csatlakozó felülvizsgálat után ( nem kellett cserélni ) megszűnt a jelenség.
- - 10 év után elektromos csatlakozók erős oxidációja a generátornál és a fesz szabályozónál

Ide hordtam szervizbe

Suzuki MaxxPowerM Miskolc, Csabavezér út.
Korrekt srácok, bár eddig a szervizelés csak a kötelező szervizekre korlátozódott.

A szerviz azóta megszűnt.

Ami bosszantó volt, hogy:
- sikerült a olajleeresztő csavar menetét megszakítnaiuk amit úgyahogy helyrehoztak ( nem jól ). Védelmükre szóljon, hogy állítólag a K1-es GSX-Rek olajteknője hajlamos az ilyen hibára. Tehát lehet ártatlanok ebben a hibában.
- Ugyanezt tették az egyik ülésrögzítő és az egyik idomcsavarral is. ( ezt már nehezebb megmagyarázni ).

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Eger. Zewirad. Pontos korrekt, nagyon jó szerviz. Ha még meg lenne a gép és odahordanám most is a motort.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.