Kanyarok királynője
Szöveges ítélet
mikor motorvásárlásra került sor, végig jártam az összes kereskedést, és az összes 600as sportmotorra ráültem. megmondom öszintén, szépségre volt ami jobban tetszett (R6), de mindegyiken fél perc után éreztem a csuklómat (különösen a Hondán), és ugy egyébként sem volt vmi kényelmes az üléspoziciója egyiknek sem. mivel nekem elsősorban nem pályára kellett, fontos szempont volt a kényelem. no az összes közül mikor a gixxer nyergében ültem éreztem magam a legjobban. mikor meg a yoshi triovál dob is rákerült, folyamatosan vigyorogtam minden indításnál. egész testemben remegtem, futkosott a hátamon a hideg, pedig még el sem indultam Vele.
egy szerelem kezdete.
hogy miért pont 750es, ha már suzuki 750. ez evidens, ez a legjobb. erős, és könnyen irányítható :)
najó igazából azért ez, mert a 600ast még nagyon kell tekerni hogy két emberrel is menjen, meg az nem is oylan nyomatékos, az ezres meg már túl nagy. így ez a tökéletes arany középut. két emberrel is még elég erős. egy emberrel meg repít. és már 4000től húz. igazán megindulni persze csak 8000től
fogyasztás is ok, meg ugy egyébként is minden ok rajta. igazi szeretni való gép. akinek még nem volt ilyenje nem értheti, de ennek a tipusnak igazából csak fanatikus rajongoja lehetsz, ha mentél vele pár kört. miközben egyik oldalról a másikra fekteted lapra, meg sem érzed a 190kg-t.
egy álom ez a motor. legközelebb is ilyenem lesz
Hibalista
- még semmi, de nem is lesz :D
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |