Kanyargyalázó vérbeli naked
Szöveges ítélet
A motor végtelenül könnyen vezethető és manőverezhető. Lagjobban a csupasz sportmotor megállapítás jellemzi. 8-9 ezeres fordulattól brutálisan húz (600-ashoz mérve persze). Szélvédelem 160-ig megfelelő még egyenes háttal is, de 200 fölött a tankra hasalva sem cibálja a szél a fejed, a tested többi részét annál inkább. Igazán élvezetes motorozn a gépet!
Ami nem tetszett: Folyamatos lessú tempót tartva (lakott területen belül) hajlamos a rángatásra. Pakolni nagyon gáz a GSR-re, alig vannak rögzítési pontok. Két személlyel már a kategória győztes 65 Nm is karcsúnak tűnik.
Hibalista
- Kormányvégsúly menet közben elveszett róla...
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hollós ,Háros utca
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |