A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 600 F 2000 (599)

Gsx 600 F 2000 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kamuboci, ez nem túragép

Szöveges ítélet

Kicsit meguntam, hogy mindenki isteníti ezt a vasat, és úgy emlegetik mint egy nagyon kényelmes túramotort, ami kivisz a világból.
Na erre kerestem a választ és vettem egyet.
Sajnos a csutkakormány beváltotta félelmeimet.
...
Ez NEM túramotor!
...
Itt most egy kis szünet, és mindenki gondolkozzon el azon amit a fentebbi mondat jelent.
A sokk igazából akkor jött mikor átültem egy Kawasaki Z750S-re (mintha valami enduro-ra ültem volna át olyan kényelmesen és könnyen lehet kezelni ehhez képest), pedig az állítólag sportos naked.

Sorolnám hogy miért nem túrabarát:
A MÉRETE túl hosszú egy átlagos méretű egyénnek (én 180 cm magas vagyok),
a kormány megfogásához előre kell dőlni a kormányra. Ilyenkor el kezd dolgozni a hátizom (hogy megtartsa a felső testet), és a csuklók is nagy terhelést kapnak.
Se elől, se hátul nem KÉNYELMEs, mindkét helyen garantált a béka póz (a térded veri a könyököd). Ez jópofa egy darabig (mikor megtámaszkodsz a térdeden), de mikor végképp elfáradsz nem marad más, minthogy előre buksz mert nem bírod tartani magad tovább.
A SÚLYA tekintélyes, menet közben nem gond, de tologatni ezzel az alacsony kormánnyal nem nagy élvezet.
A lassú menet a nagy halála (pl. tanpálya, ghymkana, forgolódás ide oda vele). Ugyanis ilyenkor még jobban kijön a csuklók terhelése, Egyszerűen azt veszed észre hogy pár perc után elfáradnak a kezeid és nem bírod finoman kezelni a gázt,kuplungot,féket.
A KÁTYÚKban csak úgy pattog a rider a nyeregben. mivel nem ülsz, hanem félig hasalsz a motoron.
SZÉLVÉDELEM kb. annyi van (gyári plexi) hogy a fejedet le viszi a szél (persze egy "túramotor"nál mit vár az ember), legalábbis 60km/h felett már elkezdődik a dolog.
A váltója elég hangos, jó nagyokat csattan ha az ember kicsit kiforgatja a blokkot.
Kicsit nehezen indul, legalábbis a pöccre még távol van tőle. Attól függően hogy hány hetet állt, lehet elsőre összeszedi magát, de van hogy leáll indítás után és csak másodikra tudja összeimádkozni a stabil fordulatot (melegen már jól indul).
A FOGYASZTÁSát sokallom, mivel hasonló kategóriában, de vízhűtéssel már 4 literes fogyasztásról is hallok, sőt 1000-es gépek is elmennek ennyivel.
A KÖZÉPÁLLVÁNYra húzás szintén halál, ha nem vagy 100kg, egyszerűen örüljön az ember ha nem kap sérvet egy ilyen mutatványkor (márpedig a lánckenéséhez nagy segítség lenne).
3-4 ezres FORDULAT alatt mintha levegőért kapkodna, csak efölött tér észhez hogy menni kéne. Mivel 4 hengeres így az alacsony fordulati láncrángatás nincs jelen.
SZERVÍZnél a fél motort el kell bontani, hogy hozzá lehessen normálisan férni (légszűrő, olajcsere, karbik, gyertyák, szelepek).
Egy csomagtartó is elférne hátra, ha elvileg túragép.
A hátsó kapaszkodó is érdekes, mert az utas nem tud kényelmesen kapaszkodni benne, mert akkor a pilótát nem éri el.
A műszerfalon az az üres Suzuki ablak vicc kategória, mintha nem lettek volna kész a gyártásával, hogy berakjanak oda valamit (óra, olajhőmérő, vagy bármi hasznosabb dolog).

Néhány pozitívum:
Elég jól néz ki (ha erről szólna a motorozás, elég lenne csak nézegetni).
A kanyarokat szereti, mivel hasalós és csutkakormány van rajta.
Fékek egész jók, finoman adagolhatóak, az első mintha puha lenne, de hátha egy fékfolyadék csere felkeményíti.
Ha olyanok a körülmények (jó aszfalt és max 1 óra ami még kényelmes), akkor tényleg jó vele motorozni (van nyomaték és teljesítmény is).

Összességébe azt mondanám, hogy 1 órás motorozásra befogható, ha nem az alföldön kell végig motorozni vele.
De inkább valami enduró (ha már túramotorokról beszélgetünk), vagy Z750S.

Hibalista

- Gumialkatrészek, amik ára 500-1000Ft között változik.
- Telószimering elkezdett könnyezni.
- Kezelőszervek kicsit belustultak.
- Benzincsapra figyelni kell, hogy ne legyen átfolyón (PRI), mert könnyen elárasztja a benzin a karbit és a légszűrőt.
- Kisebb kontakthibák, zörgések a műanyagok felől.
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam, mivel eddig nem volt komolyabb szervízre szükség, csak egy kis odafigyelésre.
Semmivel se olcsóbb mint bármilyen másik 4 hengeres japán gép.
Egyébként mindent tönkre lehet vágni, tehát sem örök életű (a hiedelmekkel ellentétben).

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Z750S Következő motorja? valami enduro
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.