K8 Szépkülső mögötti vadállat
Szöveges ítélet
Nah hol is kezdjem, iszonyatosan szép ( bár ez szubjektív) nagyon bejönn, ha lány motor lehetnék :) A kezdetek nem voltak egyszerűek. Megrendeltem, április elején gurult be a szalonba és csak május elején tudtam átvenni, mert egyedül ennek a motornak voltak gondjai a vámnál. Minden nap jó idő volt akkor és én nem tudtam mocizni :(majdnem el is sírtam magam. Aztán nagy nehezen el tudtam hozni az újpesti hollós szalonból. Az első vissza fordító kanyarnál aminél nem mentem 10zel sem,azt hittem Lnyalok, mert úgy csúszott a gumi (gondolom az a szilikon réteg) Bejárattam rendesen nagyon figyeltem rá. Szervíznél kaptam ajándékba egy tuning dobot (aminek az ára amúgy 96 ropi) erőbenneméreztem semmit mert eddig nem lehetett neki odarántani. Amúgy a sima kipufogónak sztem elégjó hangja van és ezt sokan is mondják, de senkinek nem teccik esztétikailag a gyári, de nekem az is bejönn. Még nem néztem meg a végsebijét mert nem nagyon megyek autópályán meg nem is akarok +halni, meg nem egy nagy a plexije és nem is vagyok egy kisdarab és 200fölött barominagy nekem az ellenállás, de 240 nélmégvolt 1 csomo hely a fordulat mérőn. Kényelem ennél a motornál nagyonszar nekem, másfél óra után úgy fáj a hátam mintha kettétörtvolna ,189 cm magasvagyok. Sosem túrázok vele. 2esben nem áll ki kerékre alattam, 1esben még nem probáltam. Alap gumik utcára tökéletesek, pályázni isszoktam oda isjók egy darabig vagyis bizonyos körideig(bármég nemsikerüt a lábtartót letenni de remélem idén sikerül majd de a csizmám koptatója az már sz*rrá kopot. Fékek azok úgy jókahogy vannak nem tudok rá sokkal többet mondani, pályán egyidő után el kezdenek csikorogni mintha 2 fém érintkezne, de nincs is elkopva.
Esőben is jól működik a gépezet. Viszont eső után annyira dzsuvás lesz szegényke h alig lehet lemosni csak vízpisztollyal. De úgy felvágjaa vizet h a gatyám az mindenhol tiszta retek lesz.
Negatívumok: sűrű szervizelés (6000 km) sztem ez kicsit elég rövid táv; a sárvédőt és a láncvédőt nem lehet leszedni tisztítani csak ha a kereket kioperálják, a legrosszabb ami nagyonnagyon zavar, 4-5 között rezeg,vibrál a motor mármint az erőforrás motor és városban itt használom álltalában fölötte nem akarom használnimert nem szoktam gyorsan menni városban, alatta se szoktam tartósan hagyni, máshol is olvastam h berezonál az erőforrás.
Sokan mondják h ugyan úgy néz ki mint a K6-os csak a feje más. El kell h mondjam h mindenben különbözik nincs 2 egyforma dolog rajta
a H.ringen az egyenesben 210 fölött nem nagyon tudok menni pedig lepörgetem a 2est 180ig. lehet sőt biztos h túl korán fékezek de akkor is. mesélte 1 srác h 260at hasított a 750 K8 cal, nem hiszem el h annyival erősebb lenne, bár lehet h ő 1esben fordul az egyenesre, de a srác el is dobta a sikán után.
Utassal is jólhúz a kicsike, de utassal nem nagyon szeretek menni.
nagyon odafigyeltem a mocira ebben az évben de így is lett 1-2 esztétikai hiba bár ezeket csakénveszem észre. A tankon 1 nagyonkiccsi helyenlepattant a festék, bár ez a tank elejénvan ahova nemisértem h verődhet odafelakármi is, a másik meg a leghátsó pontja az egyik haveromat eldobtam és az oldaltáskája nagyon kicsi elyen lekoptatta a felső festékréteget.
Összegezve: Qrva jó gép és baromi szép mindenki megnéz rajta és"csak" 600as de egyetlen egy autó sincs elenfelül neki az utakon
125rölültem át ésnemvolt nehézkes átszokni
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9100 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |