A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 2001 (750)

Gsx-R 750 2001 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb mint vártam

Szöveges ítélet

Egy V2 naked-ről ültem át a suzukira. Szerettem volna pályázni és sajnáltam volna a nem erre tervezett motoromat tönkre vágni.

Előzmények:
Némi keresés után az ismeretségi körömben találtam egy eladó 750-es gixert. Óra szerint keveset futott, ami vagy igaz vagy nem. Ami biztos hogy szép állapotban van. Látszik, hogy csúsztak már vele de vélhetően rajta voltak a védők mert a hátsó lábtartón és kormányon kívül nem ért le semmi (na meg persze az idomok, de abból újat kapott már mielőtt megvettem).

Kényelem:
Arra számított, hogy borzalmasan kényelmetlen lesz. Meglepett, de nem. 190 centi vagyok és bár a könyököm beér a térdem mellé, de simán motorozok vele 150-200 kilométert egy fenékkel. Persze nem túrázni vettem, így ami még fontosabb hogy pályán is kényelmesen tudok rajta mozogni. Nem akad el semmi sehol. A térdem simán bemegy az idom mellé, ahogy a könyököm is a tank mellé. Nem úgy ülök rajta mint egy sámlin ezért relatív sok kört meg tudok tenni mielőtt a lábam nyújtózni akarna. A kormány és az ülés távolsága is jó, nem kell nagyon púposan vezetnem. A kormány szélesség is megfelelő (pl a 600as kavwák nekem kicsit, szűkek). Nagyjából beférek a plexi mögé is, de azért itt hasalni kell rendesen.
Nekem sem a csuklóm, sem a vállam nem fárad rajta, de ez részben a fizikai állapotomnak tudható be. Az tény, hogy tempót kell vele menni, hogy ne keljen sokat tartani magad.

Kezelhetőség:
Arra számítottam, hogy a 150 ló miatt az alsó és a felső fordulatszám tartomány között erőszakos lesz a váltás. Szerencsére csalódtam. Simán el lehet vele pötyögni városban 4000-től, nem akar benzinbe fulladni ha húzni kezded és nem is rángat. Persze az élmény 10 ezer fölött kezdődik. Ha mered húzni neki simán csőlátásod lesz. Persze észnél kell lenni mert már az 1es is gyorshajtást jelent, ha pedig a 3ast is leforgatod akkor olyan tempóval mész amire nincs felkészülve a többi közlekedő. Ezt inkább egy hosszabb pályán érdemes próbálgatni. Biztos, hogy tudna meglepetéseket okozni, de a szuper sport mivolta ellenére elég kezes és jóindulatú. A súlyát én nem érzem, mert az előző motorom egy sokkal butább futóművel és nagyobb súllyal volt megáldva. Könnyi jobbra, balra dönteni, igazából inkább a saját bátorságom szab határt nem a motor tudása. A kritizált féket nem tudom megítélni ahhoz még nem mentem eleget. Az biztos hogy fog, de biztos van jobb nála.

Fogyasztás:
Ha ez a fontos akkor nem szabad ebből a kategóriából motort venni. Nekem is mondták már túrán az 1300as nagy tesó nyergéből, hogy csak 4,5 litert fogyaszt, csak a kérdés az hogy akkor minek. Én szeretem húzni neki, hallgatni ahogy üvölt a blokk, így a fogyasztás 6tól kezdődik. Pályán meg bármennyi is lehet (9-10 liter simán).

Kipufogó:
Mikor megvettem sportdob volt rajta, amit gyorsan lecseréltem a gyárira. Egyfelől az első 200 kilométeres úton világossá vált, hogy én ezt még füldugóval (motoros típus amit mindig használok) sem fogom tolerálni. Másfelől hajlamos visszadurrogni ha elzárt gázos gurulásnál újra húzok egy kövéret. Na ez a durranás ha nyitott dob van rajta olyan mintha hátba vágnának. Sem mások sem a saját idegeim nem akartam ilyesmivel borzolni. Ráadásul én szeretem a motor hangját (nem a kipufogóét) hallani menet közben mert az is része a visszajelzéseknek amit a motortól kapok. Amúgy meg szeretem a gsxr-ek alul morgós felül üvöltős hangját. Szóval erre szerintem vétek a sportkipufogó (jó ha teljesítmény növelés is van mellette és pálya használatra van az más téma).

Összegzés:
Szerintem kiváló ha ki akarsz járni pályázni és nincs lehetőség több motort tartani, mert utcán is lehet vele értelmesen járni. A montenegrói túrákat persze nem ezzel kell teljesíteni, de az egynapos gurigákat ki lehet rajta bírni különösebb kínok nélkül. Pakolni persze nincs hová így hátizsákozni szoktam. Ha ebben a kategóriában gondolkodik valaki akkor jó választás lehet.

(Az adott pontszámokat nem abszolút értékben, hanem a motor kategóriáján belül kell érteni: pl a teljesítmény 9 azt jelenti, hogy megy mint a meszes, de nyilván az ezresek gyorsabbak nála stb..)

Hibalista

- Típushiba: feszültség szabályozó és generátor.

Ide hordtam szervizbe

Egy barátom javította, aki autószerelő.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.