A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1300 R Hayabusa 2001 (1298)

Gsx 1300 R Hayabusa 2001 (1298) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó motor

Szöveges ítélet

Évekig gondolkodtam, nézegettem, kipróbáltam. Sok más motorom is volt, sokat kipróbáltam. Végül "kikötöttem" a Busánál. Tetszett mindig is a formája, talán csak szemből nézve furcsa kicsit, de meg lehet szokni. A motor teljesítménye szerintem nem lehet kérdéses, utcára messze több az elegendőnél, kéztől függően nagyon jó-tól a brutálisig terjedhet. Bejártam vele az országot, soha nem hagyott ott, a fogyasztása kényelmes tempóban 6 liter körüli, komoly tempónál 12 felett is sikerült már.
Stabil futású, erős, teherbíró gépezet, utassal, felpakolva is használható. A futómű kicsit kemény, de ez nagy tempónál kifizetődik, nem hintázik, nyugodt, megbízható. Kényelmét tekintve nekem kicsit magasan vannak a lábtartók, össze kell kuporodni, hosszabb távon fárasztó, 100-130 körül pedig zsibbasztóan tud vibrálni. A fékek tűrhetőek, igaz, nem érik el a mai radiális cuccok szintjét, de rendszeres karbantartás mellett megfelelően teljesítenek. A hátsó féknél érdemes rendszeresen kenni a fékpedál tengelyét, sokkal érzékletesebbé válik az egész szerkezet. Ami igazán bejön nekem, az az alacsony fordulaton is meglévő nyomaték. Nem kell visszaváltani előzéshez, mindig, minden fordulaton rendelkezésre áll az erő. Gumik terén az étvágya megintcsak a jobb kéztől függ, nekem általában 8-10000 km-t megy el a gumi, Metzeler Sportec M3 ami eddig leginkább bejött. Tapad rendesen (pályán nem járok) hideg és vizes időben is biztonságos. Keményebb, túrásabb gumit nem érdemes felrakni, mert ijesztően tud csúszkálni ártatlannak tűnő előzéseknél is, harmadikban utassal 3000 körüli fordulatnál is sikerült már előzésnél leforgatni a gumit. A műszerfal nem túl szép, viszont amit érdemes tudni, azt szépen mutatja. Világítás lehetne jobb, a tompított inkább mintákat szór körbe az út mellé, mint rendes fényerőt az útra, a hosszú fény viszont jól végzi a dolgát. A tankműszer csalós, amikor üreset mutat, még van 2-3 liter benzin minimum.

Hibalista

- Alsó kuplung munkahenger, ezen felül csak a kopó alkatrészek, a rendszeres szervizelés mindenképpen javasolt!

Ide hordtam szervizbe

Kék Hold (Bp. Bécsi út)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? 1000SP Következő motorja? XJR 1300
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.