Jó kezdő motor, de utána is tökéletes
Szöveges ítélet
Az enyém a csutka kormányos verzió, hosszútávon sem túl kényelmetlen, bár rossz minőségű úton hosszabb ideig már érzi az ember a csuklóját. Naked motor lévén szélvédelem az 0 (engem nem zavar) 140-160Km/h-ig még elviselhető a cúg.
A motor 6000-res fordulat környékén kezd feléledni, de 8000 után jön meg az ereje (akkor vált a vezérlés). Egy lendületes, mozgékony kis 400-as a súlya sem vészes (tele tankolva, csurig olajal) kb. 180Kg.
Hibái:
7000-res fordulat környékén van egy elég érdekes vibárció (8000 környékén megszűnik)
Az eleje kicsit puha volt, de egy kis olaj az első villákba és már is sokkal jobb lett.
Előnyei:
Ha karbantartja az ember, akkor megbízható.
Lehet vele lendületesen közlekedni, de a nyugott lassabb tempóra is tökéletes.
Könnyen kezelhető, pontos a váltó, a két első tárcsa jó fékerőt biztosít.
Hibalista
- Fesz. szabályzó ~10.000Ft volt, Karbi fúvókázás (árára nem emlékszem).
Ide hordtam szervizbe
Többnyire magam szerelem, letölthető szervízkönyvben szinte minden benne van.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Amibe nem mertem belenyúlni azt a Red Baron-nál csináltattam, hát baromidrága és a munka minőségével is volt baj.... Ezt azt elfeljtettek vissza tenni, stb.
Értékelése: 3
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |