A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 S 2001 (1157)

Gsf 1200 S 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

JAPÁN HARCIROBOT ( Kezdőknek nem ajánlott)

Szöveges ítélet

Amikor eldöntöttem, hogy átülök a 650-es Suzuki Savage nyergéből egy erősebb gépre nem gondoltam meg mit is képvisel ez a Bandit.
Talán kezdjük az elején..A neten kinéztem egy Banditot egy használt kereskedéstől ami már megszűnt a neve legyen T.Motor Kft. Lebeszéltem, hogy beszámítják a chopperemet, de amikor felértem Pestre akkor egy koszos raktárban összevisszaság közepette egy omladozó kétemeletes épület fogadott és persze az ügyvezetőnek egyáltalán nem látszó főnök. A "raktárban" rengeteg motoralkatrész és sérült motor volt, meg sok szerelőnek látszó ember sürgött forgott. Az épületre semmi motorkereskedésre utaló jel sem volt felpingálva csoda, hogy odataláltam némi telefonos navigálás után. Az épületben 10fok volt és penésszag, pegig május közepe volt. Na ekkor kellett volna otthagyni az egészet...! De én nem, és belementem, hogy otthagyom a motorom meg 350ezret, és két hét múlva mehetek az új motoromért, persze az ügyvezető firkált egy átvételi paírt a motorról meg a pénzről és a leendő Banditról.
Ekkor hazamentem bár nem voltam teljesen nyugodt. Két hét múlva telefonálni akartam, hogy rendben le van -e vámolva a motorom és mennék érte, de nem lehetett elérni senkit a honlapon korábban megadott számon, de a honlap sem jött be, mert le volt tiltva. Ekkor már gondoltam, hogy baj van. Nagynehezen elértem az egyik szerelőt, aki csak süketelt,... a lényeg az hogy 2 hónap után felmentem és megmondtam, hogy megyek a rendőrségre ha nincs motor vagy pénz, mert az enyémet természetesen már elpasszolták. Na ekkor egy hét múlva lehozták a motort és rá egy hónapra a papírokat, de ekkor még nekem kellett az okmányirodában sza...akodni az amerikai papírokkal.
Ezután augusztus végén végre mehettem vele. A motor iszonyat erős volt, olyan erő volt benne, hogy érezni lehetett 4000-es fordulattól már könnyen elemelkedik az eleje. A futóműve kiváló. A fogyasztása 2 személlyel csomagokkal is 6 liter volt 120km/h tempóval! Csak dobozzal és tanktáskával kényelmes. A hátizsákot felejtsük el.
Voltunk vele Erdélyben túrázni, sok jó úton is haladtunk. Egy Banditnak nem sok ellenfele akad az utakon, de én mindig betartottam a szabályokat, sebességhatárokat, és mégis megtörtént a baleset, egy román kamion szabálytalan előzésből kifarolt az úton velünk szemben és nem volt más választásom csak az árok, ha akkor nem jól döntök és nem ismerem a Banditot ma már nem írom ezt a véleményt...
A barátnőmnek eltört a karja... és a román rendőrök szemetek voltak, mert visszatartották a papírjainkat, két Székely motoros segített hazajutni..A csapatból akikkel motoroztunk egy Főorvos "doki", egy pár akikkel először motoroztunk, és a klub elnöke segített, a többiek közül volt olyan aki azt mondta, hogy "nem ingem nem gatyám" és volt olyan is aki elment kirándulni, mert ő azért jött..miközben én a rendőrségen barátnőm meg a székelyudvarhelyi kórházban szenvedett. Sikerül visszakapni a papírokat miután a konzulátussal fenyegetőztem a rendőrségen ( 2 napba tellett ). Remélem ez tanulságul szolgál mindenkinek aki olvassa,és bekerül az ítéletek közé! Csak olyan csapattal menjen el az ember motorozni ahol van összetartás és 100% ismered a társaidat!

Ezekután a barátnőm már nem ült fel a Banditra többet, így eladtuk a Banditot és vettünk Suzuki VL 1500-at.
Összegzésként.: Ez a motor megfontolt és tapasztalt motorost igényel, ha nem ilyen vagy ne vegyél ilyet, mert magaalá gyűr!

Hibalista

- Féklámpa izzó kiégett...Ennyi.!

Ide hordtam szervizbe

Csak olajat és légszűrőbetétet kellett cserélni, de ezért nem vittem szervízbe...

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.