A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

VZ800 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló nagyvas!!!!

Szöveges ítélet

A motort 2009-ben vettem, előtte egy VZ400 Marauderem volt, amit kb. 1.5 év alatt motoroztam ki!Mindenképp nagyobbat és erősebbet akartam, így jött a "nagytestvér" a VZ800! Szerelem első látásra, kinéztem egy motorszalonban,és rájöttem , hogy Ő kell nekem :-) 5 évesen vettem 7000 km.-rel, ami valószínűleg annyi is volt, mivel karcmentes állapotban volt, gyári fényezéssel.Az előző tulaj ne, tudta kihasználni, szóval ezért volt ennyi a km.
Kipróbáltam, hát mit ne mondjak a VZ400 után azt éreztem, hogy egy repülőn ülök! Csopperhez és ekkora köbcentihez képest az 53 LE-s V2-s meglepően jól húz, erős, nyomatékos a motorja, egy élmény vele motorozni!!
Sajnos gyári dobokkal vettem, olyan volt a hangja, mint egy nagyköbcentis robogónak! Kereken egy millió Ft-ért sikerült elhoznom, friss műszakival!
Egy év után mindkét gumit lecseréltem, mivel eléggé kopottak voltak, ezután jött a kipuff-tuning, ha szabad így neveznem, mivel két Harley Dyna dobot kapott a gép, teljesen nyitott rendszerrel olyat szólt, hogy a gyalogosok 3X meggondolták,. hogy lemerjenek-e lépni elém, hiába voltam még nagyon messze :D ! A motort így még jobban mindenhol megnézték, a hangja bődületesen vonzotta a tekinteteket!A motorozási élmény a duplájára nőtt, hogy hallottam a vasat dübörögni alattam!! :D Viszont a teljesítmény a nyitott rendszernek köszönhetően leapadt, így el kellett vigyem egy kis karbiállításra, ahol 12.000 km. után kivették a karbikból a gyári fojtást, és adtak neki több üzemanyagot, majd karbi szinkron és kész is, az egészet megúsztam 18.e. Ft.-ból!Ezután a motor teljesítménye, hangja elérte a tökéjt, nem durrogott annyira, mint előtte , ha pedig visszaengedtem a gázt, olyan morgó hang jött ki belőle, hogy öröm volt hallgatni :D !
A motor kategóriájában is nagyon jó ár/érték arányt képvisel, fogyasztása baráti 6.5 liternél többet még két személlyel sem tudtam belőle kicsavarni!!! A másik nagyon pozitívuma a mocinak a kényelem, akár 120 zsinórban megtett km. után sm hátfájással szállsz le, az üléspozíció nagyon kényelmes, pedig én 182 cm magas vagyok!Két személlyelk is nagyon jól húz, nyomatékból lehet vele motorozni, 60 km/h 5.ik, és lehet krúzingolni! Az enyémen háttámla is volt, ill. oldaltáskák, szóval egy nagyobb, hosszabb túra meg se kottyant, se nekem , se az utasnak!
Egy negatívumot is elmondok:
Aki teheti vegyen rá plexit, mivel 130 felett már nem mondanám túl kényelmesnek, le akar fujni róla a szél, igazából nem is erre való ez a motor, én 110 el jártam, az olyan v oltneki, mintha nem is menne, jól fogyasztott, gyertya ill. légszűrőcsere után ujra 5 literes fogyasztást bírtam kicsikarni belőle, ami roppant kedvező a mai üzemanyagárak mellett!
Rosszat nem is tudok róla mondani, mivel a kötelező, ill. kopó dolgokon kívül nem romlott el rajta semmi!!Megbízható gép, azt kell mondjam!!

A lényeg, hogy 3.5 évvel öregebben , tripla annyi km.-rel a háta mögött eladtam a mocit 920 e. Ft.-ért!!
Szóval gyerekek, kérdezem én, hol találsz ennél értéktartóbb dolgot a piacon????? Itt mindegy a kor , ha patentul egyben van, akkor úgyis megadják érte, amit ér!
Imádtam szerettem, de mivel mindenképpen egy V4 -es túrát akartam,/ valamint a "nagytestvérre" a VZR1800ra még nem futja/ így vettem egy VFR750et!

Hibalista

- Egyszer egy egész téli állás /és közben egyszer sem beindítás/ után letapadt az egyik karburátorban az úszó, és beindítást követően abból a karbiból ömlött a benzin!Szétszedni nem volt egyszerű, de a problémát kb.500 Ft.-ból orvosolni lehetett!! A km/h nak a hátulján található anya, ami belefogja a spirált az órába hajlamos meglazulni!!Ezenkívül igazából semmi!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizeltem, egy jó barátom segítségével, aki motorszerelő!
Olaj + szűrőcseréhez csak normál paraszti ész szükséges!!Sztem ezen a motoron még egy laikus is megcsinálja, ha előtte elolvassa, hogy kell!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? VZ400 Marauder Következő motorja? VZR1800
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.