Imádnivaló mindenes! :)
Szöveges ítélet
Mindig is jobban vonzódtam a tereptől sem megriadó vasakhoz. Fontos szempont volt még a választásnál a jó ár/érték arány a megbízhatóság és a jó értéktartás. Azt hiszem nagyon jó választás volt. Könnyen kezelhető, nem egy monstrum, de mégis tekintélyes darab. Dinamikusan gyorsul, erőteljes minden helyzetben. Aszfalton 120-ig kellemes vele motorozni (nekem 165-ig ment fel). Erdei utakon, könnyebb terepen érzi magát igazán elemében. Nem egy crossmotor tehát ugratgatni nem ez a jó választás, de megerőltető, sárdagonyázó földutas túrákhoz, vagy országon belüli kirándulásokhoz kiváló. Az egyhengeres kialakítás nagyon erőssé, nyomatékossá teszi már alacsony fordulattól kezdve. Jól húz, erőteljesen gyorsít. Piros lámpától való startolásnál még a melletted döbörgő sportmocik is meglepődnek, mert 80-100-ig nem igen tudnak elhúzni melletted, a kocsikról meg nem is beszélve.
Összességében nagyon-nagyon ajánlom, kezes, erős, jól kihasználható és szinte csak tankolni kell. Egy osztrák túrán találkoztam svájci mocisokkal és az egyik freewindjében 179000 km volt, és mind külsőleg, mind a hangja olyan volt mintha új lenne.
Széles utat! :)
Hibalista
- Első teleszkóp szimeringeket cseréltettem, mert volt egy pici folyás (9000 Ft/pár). Ezenkívűl egyszer eldőlt akkor eltört a tükör (gyári 4800/db, utángyártott 3200/pár) és egy kuplungkar (1800 Ft).
Ide hordtam szervizbe
Eger, Ady E. u.
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |