Imádnivaló jószág
Szöveges ítélet
Városban egy kezesbárány, kb 7000-es fordulatig, 2000-es fordulatnál zokszó, és főleg rángatás nélkül közlekedek vele 6. ban is.Miután feltettem rá két thunder nyitott dobot, az addig szégyenlős hangja igazi férfivá tette. A fent említett városi tulajdonságok nem változtak. 8000-es fordulattól kezdve mindenképp bivalyerősen meg kell markolni a kormányt, mert a nyusziból oroszlánná változik minden átmenet nélkül. Még a kipuffantó csere előtt két lépésben plexit raktam fel rá, mert anélkül 170-nél iszonyúan szélérzékeny lett ő is , és én is. a kis plexi javított rajta, csak 190- nél kezdett el tépni a szél, és vált instabillá a gép..Kis plexi le, nagy plexi fel, és csodák csodájára ráhajolva évezettel, és főleg stabilan húztam neki egészen 244-ig.Kipuffantó csere után viszont már 260- ig. A fékek jók, és egy minőségi gumival szinte lehetetlen zavarba hozni kanyarban. Én nagyot csalódtam benne, és nem negatív előjellel!!
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Harmati
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |