Igazi Unicum
Szöveges ítélet
Álmaim motorja, soha nem hagyott cserben, akár megbízhatóságról, akár egy necces előzésről volt szó. Kategóriájában igazán erős, nincs oka szégyenkezni. Az üléspozíció nem túl alacsony, én 176cm vagyok, és épphogy leér a lábam, ami azt illeti nem is túl kényelmes, én 100-150km-eneként meg kell hogy álljak, mert addigra megfájdulnak a lábaim. Mivel nincs 100%-osan eltalálva a vezető helyzete, így a karok is az átlagosnál hamarabb fáradnak. Könnyű az irányítása, még egy kevésbé gyakorlott kéz alatt is kezesbárány, aminek eredményeképp könnyen elbízhatja magát az ember. Mivel limitált széria, gyakran alaposan megvizslattják a hozzáértők, rögtön látszik egy avatott szemnek mivel is áll szemben. Gyárilag Yoshimura Trioval sportkipufogóval van szerelve, aminek az alja kékre van égetve. Én a sípot kapásból kivettem belőle, így gyönyörű, de még kultúrált hangja lett. A kék lánc sajnos hamar elvesztette egyediségét, lekopott a festék hamar. A benzin visszajelző eléggé kiszámíthatatlan, jobb rendszeresen nullázni a napi számlálót és nem a sárga lámpára hagyatkozni, mert könnyen bajba kerülhetünk. Szervízgondjai nincsenek, ugyanis a motor a sima K5ösé, így a megszokott alacsony "suzukis" árak az érvényesek. A burkolatjavítás viszont nagyon drága, tapasztalatból mondom hogy nagyon foghúzva vállaják el, mert nehéz kikeverni ezt színt, és javítókitt-et nem tudtam szerezni hozzá. Talán ez az egyetlen "hibája".
Aki viszont egy különleges motort akar, ami nem jön szembe minden sarkon, és nem 5misinél kezdődik, az megtalálta!!!!
Hibalista
- Egyáltalán semmi gondom nem volt vele eddig, remélem ez így is marad!!
Ide hordtam szervizbe
Miskolc, Suzuki Power
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |