A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

DL-650 V-Strom 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi túramotor

Szöveges ítélet

Első motorom, így nem akartam rögtön elfogultan írni róla.

Most hogy már 4. szezonunkat kezdtük el és többször szagoltattam meg vele az Országhatárt mint a kocsimmal, így azt hiszem, hogy tudok már objektívan írni a Japán sárkányról. Azaz, hogy mégsem, mert még a beletett 28.000 km után is elfogult vagyok ha ránézek. :)

Külső: Amikor először megláttam egy újságban (akkor még csak 1000-es volt), finoman szólva sem tetszett…Aztán eltelt pár év, és teljesen megváltozott róla a véleményem. Most már el sem tudok szebb motort képzelni magamnak. Persze már a szalonból sem gyári csupaszan hoztam el, hanem felszerelve hátsódobozzal, bukócsővel, alsó páncéllal, kézvédővel és már itthon is került rá egy-két hasznos apróság. Szal most már úgy néz ki, mint egy túracsatahajó. A dizájnja mindenesetre nagyon megosztó, az biztos.

Felszereltség: Az ezreshez képest puritánabb a megjelenése így indokolt pár apróság megvásárlása. Rengeteg gyári és nem gyári tartozékot lehet hozzá kapni, azon kívül láttam már nagyon ügyesen felspécézett egyedi kialakítású Stromit is. Ami szerintem ajánlott hozzá első körben: kézvédő, nagy hátsódoboz, bukócső. Ezek után már csak szinte a képzelet, meg a pénztárca szabhat határt.

Futómű, gumi: Első-hátsó rugózás állítható, a hátsóhoz még szerszám sem kell. Nekem nagyon tetszik, hogy a kátyús utakat szépen kisimítja köszönhető a 19’-os első keréknek. A gyári gumit számomra felejthető volt, azon kívül hogy meg-meg csúszott kanyarokban, hamar le is kellett cserélnem. 14.000 km-nél, már középen kb 2 cm szélességben nem volt minta. Most egy Tuarence pár van fent és ugyanannyi km után még bőven van rajta minta. Ráadásul jobban is tapad. Az ABS jól dolgozik, nagyon hasznos dolognak tartom.

Motor: Nagyon nyomatékos, kellemes járású V motor. Nem tudok róla rosszat mondani, még az olajat sem csipegeti (Motul). A hangját azóta élvezem, mióta egy nyitott dob van rajta. :) Gyárilag varrógéphagja volt, muszáj volt lecserélni. Fogyasztása csuklófüggő. Túratempóban 4l körül eszik még utassal és 3 dobozzal is! Persze nekem is fogyasztott már 5,5-t is.

Összességében abszolút nem bántam meg, hogy 20 év motoros kihagyás után erre a típusra esett a választásom. Nagyon hálás szerkezet, és én is hálás vagyok neki, így mindig minden szervizen a legjobb cuccokat kapja. Hallottam már olyan Stromiról, amiben 160.000 km van, remélem az enyém is elmegy legalább annyit velem hiba nélkül, mert nem szeretném addig lecserélni.

Hibalista

- Szerencsére ide nincs mit írnom.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Motorrad - Hallotam már róluk jót-rosszat, de én nagyon meg vagyok velük elégedve.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Nem tervezem leváltani.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.