Igazi oktató
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem! Rengeteg kellemes élmény fűz hozzá, már az első perctől mikor elhoztam. 0km-el vettem, már a bejáratás is egy élmény volt. Igaz max 100-110 el volt szabad csak menni 6.-ban, de pont jó volt hogy összeszokjunk. Meg lehet rajta tanulni igazán jól motorozni, és ha elég a 140-es utazó, 170-es vég, akkor sokáig megbízható olcsón fenntartható motorod lesz. Gyönyörű a hangja, ezt mindenki megjegyezte aki hallotta. Jók a fékjei, és a futóműve is ideális egy kis szerpentinezéshez. A pilisben sokszor hagytam le komolyabb gépeket is.
100-ig tökössen gyorsul, persze nem egy gixer, de addig simán lenyomja az autókat. Relatív kényelmes, én max 700km-t mentem vele egy túrázós napon, és másnap nem éreztem úgy, hogy rá sem akarok ülni.
Mindezek ellenére most mégis lecserélem, mert lehetőségem adódott átülni egy 1250S Banditra. Gyakran (70%-ban) járok utassal, és sajnos így néha akad olyan alkalom, mikor előzésnél szivatni akar egy autós, olyankor jól jönne még pár paci.Bár ez csak országúton fordulhat elő, városi tempónál (100km/h-ig) ilyen nincs.
Egymondatban: nagyon jól motorozható, kényelmes, átlagos teljesítményű, lábtartóig dönthető, naggyon olcsó fenntartású túragép.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Prop-Tech
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |