A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 400 V Bandit 1995 (398)

Gsf 400 V Bandit 1995 (398) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Igazi jappán

Szöveges ítélet

400as sport-túra kategóriában szerettem volna motort venni. A Bandit lett a kiszemelt áldozat. Már a vásárlás előtt óvtak tőle, merthogy japán belpiacos, nagyon nehéz hozzá alkatrészt szerezni és ha sikerül, akkor az nagyon drága lesz. Erre később térnék vissza.
Az alany egy ’97es változó szelepvezérlésű moci. Az előd modellekhez képest két nagy előnye van. Az üzemanyagszint visszajelző, és a hátsó ülés alatt található normális méretű csomagtartó. A változó vezérlés pedig nagyszerű. Alacsony fordulaton meglepően nagy a nyomaték, 8e felett pedig igazi gyorsasági feeling:)
A motort nyilván japán barátainkhoz méretezték. Kis méret és puha a futómű. Utóbbin könnyen lehet segíteni, mivel hátul 7 fokozatban állítható. Elől pedig segíthet a sűrűbb/több villaolaj, esetleg progresszív rugók beépítése. A méretén ugye nem nagyon tudunk változtatni. 185cm-es magasságom alatt szinte elveszik a motor, 30-40km után már kezdem érezni a hátsóm. Ettől függetlenül ki lehet rajta bírni 400km-t is. Az utazósebessége kb 120km/h, attól függően ki mennyire szereti hajtani az amúgy is pörgős motort. Tartós 130 körül azért már érzed a nyakad, de ez a nakedeknél már csak így van. A vége 170km/h, bicikli km órával, ami pontos elvileg. A gyári nem működik, mert a meghajtó műanyag fogaskerék elkopott. Nem egyedi eset…
Más írásokban olvastam, hogy könnyű motor. Mihez képest? Menetkész tömege 180-190kg. Ettől függetlenül tényleg kezes. Használhatod túrázásra, de a szerpentinen is nagyon jól érzi magát. A fékek jók.
És akkor visszatérve, valóban drágák az alkatrészek? Nem tudom, valószínű! Több mint 2 év alatt csak gyertyákat, olajat és szűrőket cseréltem.
Összességében egy igazi japán.

Hibalista

- Még az előző tulajnál km óra meghajtás.

Ide hordtam szervizbe

Biker-world. Karbiszinkronon volt itt, nem lett tökéletes. A szerelő srácról sok jót nem hallottam:(
Pozitívum:szerelés közben ott maradhatsz, nézheted mit csinál a szaki. Elég ritka az ilyen.
Maga a bolt jó, kivételesen jó webáruházzal. Sőt, szerintem a legjobbal.
A határidőkkel van néha gond.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Olaj és szűrő cserék otthon.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.