Igazi Japán Manga lány
Szöveges ítélet
Már régről nagy szerelem volt. Mikor eljött a lehetőség, nem hittem el. Izgultam nagyon. Csodaszép vérvörös torpedó.
Szokni kellett. Nem volt ismeretlen a blokk, de ebben a vázban és üléspozícióban észnél kell lenni. Nagyon magával tudja ragadni a hétköznapi embert is.
Érdemes egy belvárosi, vagy jelentősebb helyen megállni, leparkolni hogy ne legyen útban, de feltűnő legyen és csak nézni a járókelőket hogy figyelik e.
Igen, fiatalok, nők, férfiak, idősek megállnak, körbejárják, megnézik az óráját, néha lefotózzák. Fiatal pár férfi vagy nő tagja hosszasan nézi miközben haladnak el mellette.
Szóval nem csak engem nyűgöz le, hanem másokat is. Ez jó.
Vezetni élmény.
Persze nem GSX-R. Szokni kell a nyomatékot, a reszketést, az alapjáratból induló erőt. Nem kell pörgetni. Párom azt mondta rá, hogy olyan félelmetes mikor megindul, mint egy városi átemelőszivattyú. Azt el tudjuk képzelni mekkora :)
Nagyon jó rajta borzongani.
Ha vadulok rajta, akkor elemeli az elejét. Nem szitál, köszönhetően a kormánytelónak. Nem szeretem ölni, mert szinte vitrinbe való és sokáig szeretném igy látni.
Nagyon jól szedi a virgácsait és a kanyarban is bátran motorozható.
Össze kell szokni vele. Nem bolond biztos az tény. Figyelni kell az úthibákra is. Egy lefektetett pénzérmén áthajtva meg lehet mondani, hogy fej vagy írás volt. Jó, persze feszesre van állítva a futómű.
Hátsó telóval még nem volt gond. Érdekes és gyönyörű.
Nem szabad lebecsülni és nem szabad vele csúnyán bánni, mert hamar kijön a béketűrésből. Hatalmas motorfék jelenléte az elején is megdöbbentő volt.
Remek kikapcsolódás gurigázni vele. Azt hiszem nagyon jól kifogtam.
Perverz félcsupasz imádnivaló nőszemély. Imádom.
Hogy mennyit fogyaszt?
Egy ezres ? hatalmas hátsó gumival szédületes gyorsulással ?
Nem érdekes. Itt ez nem kérdés. Ezt élvezetből kell vezetni, nem spórolni rajta. Kb 8 körül ehet.
Nem járok vele túrázni. Nem viszem társaságba.
Csak én és ő.
Az ágyban is azt szeretem ha csak ketten vagyunk.
Szerelmes vagyok amióta megvettem.
Hibalista
- Kuplung lamellákat cseréltettem, mert nem bíztam bennük. - Ezen kívül csak fékbetéteket, olajat. - Valamikor vázcserét csinált a gyár rajta egy szériavisszahíváskor, de ezt nem nálam. - A új cipőt szezononként illik rá húzni. Dunlop Sportmax számomra bejött. - Üzemanyag szűrő/szivattyú pucolás vásárlás után.
Ide hordtam szervizbe
Redbaron Győr. Kedvesek, segítőkészek, szakértők, problémával foglalkoznak, gyári alkatrészeket hozzák. Minőségi munkát garanciával végzik
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Redbaron Budaörs. Ugyan az mint Győr. Csak jó a tapasztalatom. Ha csak betérek, azonnal láncolajzást kapok , feszességét ellenőrzik, esetleg meghúzzák, plexipucolást, guminyomást ellenőrzik, olajszint, hűtővízszint ellenőrzés kérés nélkül ingyen.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | DL 1000 | Következő motorja? | DR BIG 800 S |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |