A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

TL1000S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi Japán Manga lány

Szöveges ítélet

Már régről nagy szerelem volt. Mikor eljött a lehetőség, nem hittem el. Izgultam nagyon. Csodaszép vérvörös torpedó.
Szokni kellett. Nem volt ismeretlen a blokk, de ebben a vázban és üléspozícióban észnél kell lenni. Nagyon magával tudja ragadni a hétköznapi embert is.
Érdemes egy belvárosi, vagy jelentősebb helyen megállni, leparkolni hogy ne legyen útban, de feltűnő legyen és csak nézni a járókelőket hogy figyelik e.
Igen, fiatalok, nők, férfiak, idősek megállnak, körbejárják, megnézik az óráját, néha lefotózzák. Fiatal pár férfi vagy nő tagja hosszasan nézi miközben haladnak el mellette.
Szóval nem csak engem nyűgöz le, hanem másokat is. Ez jó.
Vezetni élmény.
Persze nem GSX-R. Szokni kell a nyomatékot, a reszketést, az alapjáratból induló erőt. Nem kell pörgetni. Párom azt mondta rá, hogy olyan félelmetes mikor megindul, mint egy városi átemelőszivattyú. Azt el tudjuk képzelni mekkora :)
Nagyon jó rajta borzongani.
Ha vadulok rajta, akkor elemeli az elejét. Nem szitál, köszönhetően a kormánytelónak. Nem szeretem ölni, mert szinte vitrinbe való és sokáig szeretném igy látni.
Nagyon jól szedi a virgácsait és a kanyarban is bátran motorozható.
Össze kell szokni vele. Nem bolond biztos az tény. Figyelni kell az úthibákra is. Egy lefektetett pénzérmén áthajtva meg lehet mondani, hogy fej vagy írás volt. Jó, persze feszesre van állítva a futómű.
Hátsó telóval még nem volt gond. Érdekes és gyönyörű.
Nem szabad lebecsülni és nem szabad vele csúnyán bánni, mert hamar kijön a béketűrésből. Hatalmas motorfék jelenléte az elején is megdöbbentő volt.
Remek kikapcsolódás gurigázni vele. Azt hiszem nagyon jól kifogtam.
Perverz félcsupasz imádnivaló nőszemély. Imádom.
Hogy mennyit fogyaszt?
Egy ezres ? hatalmas hátsó gumival szédületes gyorsulással ?
Nem érdekes. Itt ez nem kérdés. Ezt élvezetből kell vezetni, nem spórolni rajta. Kb 8 körül ehet.
Nem járok vele túrázni. Nem viszem társaságba.
Csak én és ő.
Az ágyban is azt szeretem ha csak ketten vagyunk.
Szerelmes vagyok amióta megvettem.

Hibalista

- Kuplung lamellákat cseréltettem, mert nem bíztam bennük. - Ezen kívül csak fékbetéteket, olajat. - Valamikor vázcserét csinált a gyár rajta egy szériavisszahíváskor, de ezt nem nálam. - A új cipőt szezononként illik rá húzni. Dunlop Sportmax számomra bejött. - Üzemanyag szűrő/szivattyú pucolás vásárlás után.

Ide hordtam szervizbe

Redbaron Győr. Kedvesek, segítőkészek, szakértők, problémával foglalkoznak, gyári alkatrészeket hozzák. Minőségi munkát garanciával végzik

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Redbaron Budaörs. Ugyan az mint Győr. Csak jó a tapasztalatom. Ha csak betérek, azonnal láncolajzást kapok , feszességét ellenőrzik, esetleg meghúzzák, plexipucolást, guminyomást ellenőrzik, olajszint, hűtővízszint ellenőrzés kérés nélkül ingyen.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? DL 1000 Következő motorja? DR BIG 800 S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.