Igazi élménymotor, tele nyomatékkal
Szöveges ítélet
Iden tavasszal vettem ujonan. Az elozo motorom egy GSX750F volt, amihez kepest orasi kulonbseget jelent a hatalmas nyomatek. Eros gyorsitasnal nem kell tiltasig huzni, mert kozeptartomanyban is nagyot megy. Varosban 5-6 ezres fordulat fole nem erdemes huzatni, mert akkor mar 100 felett megy az ember. Teljesen eleg az alatta levo tartomany. 6. sebessegben is 3000 fordulatrol nagyon szepen lehet vele gurulni. Autopalyan 5500-nal megy kb 140-el. kb. 160-ig lehet birni rajta a szelet bedoles nelkul. Ezen biztos javitana egy turaplexi. Nemreg feltettem ra egy par Leo vince dobot, igy mar a hangja is brutalis. Valamit javit is a teljesitmenyen, foleg az also tartomanyban. Az autosok jol halljak ha erkezem, ami mindenkepp szerencses. A fogyasztas nem nott a dob miatt. Varosban kb 6,5, max 7 literrel elmegy, viszont hosszabb utakon lemegy 6 ala is. Persze 160-170km/h felett mar tobbet kivan. Autopalyan annyi problema van vele, hogy elzsibbad a jobb kezfejem egy kicsit a rezonanciatol. Illetve hosszabb utakon kemeny egy kicsit az ules. Osszessegeben szerintem tokeles V2-es, akar a mindennapokban is (munkaba is vele jarok). En mar csak V2-est veszek. Nekem nem kell a 4 henger loereje, ami csak boven 10000 felett jon ki.
Hibalista
- Autopalyan leszakadt a rendszam keretestol, valoszinuleg a menetszel szedte le. Uj rendszam: 11 ezer Ft.
Ide hordtam szervizbe
Full-Gas Bp
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |