A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 400 Bandit 1991 (399)

Gsf 400 Bandit 1991 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideges beteg!

Szöveges ítélet

A mocival sajnos nem sokat mentem, mert mindig volt valami baja. Nem hagyott ott sehol, de ez csupán mázli volt. Olasz import. Gondoltam ha nem Japán akkor majd lehet kapni hozzá mindent, de ugyanaz a helyzet vele. A gyárit nem lehet megfizetni, bontottból pedig ehhez sincs több alkatrész.
Per pillanat talán összeáll a gép. Szeretek vele motorozni. Nagyon jól gyursul 140-150-ig. A vége kb. 180. Azért kb.,mert a mostani elektronika nem 12000-nél tilt, hanem 14000 környékén. Utazáskor zavaró a nagy fordulatszám 100 környékén már közel 8000. Nem nagyon kell külterületen kapcsolgatni. Ha jól van beállítva a kicsike akkor hatban már 50-től kigyorsít. Az autósok forgalomban nem okozhatnak gondot, de autópályán már egy 1,6-os is ellenfél. Mivel semmi szélfogó a mocin, nagy tempónál le akar szedni a szél. Az irányíthatóság terén is akadnak gondok ezeken a príma utakon. Elég ideges a futómű, nem a könnyű kezelhetőség az erőssége. A fékek sem egy speed motoros felfogásúak. Lehet szeretni, mert ha megszokod, nagyokat lehet vele motorozni.
Ha sikerül kifogni egy megbízható darabot, mindenképp csak ajállani tudom. Az árát megéri, csak számolni kell a korral járó hibalistával. És azért mégiscsak egy négyhengeres, ami valljuk be nem pótólható 1-2 hengerrel. Szépen szól ha meghúzod. Felkapják utánad a fejüket. Ez még igazi motor! A mostani gépek már inkább sebességhajszolásra születtek. Persze ez csak az én véleményem! Balesetmentes motorozást mindenkinek!

Hibalista

- -elektronika bontva 25000
- -fesszabályzó bontva 15000
- -teleszkópszimering 2db 6000
- -karburátor problémák
-

Ide hordtam szervizbe

A Bontott alkatrészeket a Burmi motornál vettem. Egy nagyon rendes sráccal beszéltem meg mindent aki Csömörön szerelget. Küld postán is ha kell.
Szakszervízbe ezeket a régi motorokat nem szabad bevinni, mert minden nagyon drága.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.