Hűséges társ
Szöveges ítélet
A motor már úgy került hozzám, hogy T kormány és nyitott kipufogók voltak rajta, meg nyeregtáskák. Így a hangja is kiváló volt, meg pakolni is lehetett bele rendesen.
Nagyon meg voltam vele elégedve, könnyen lehet irányítani, jo a fogyasztása, és a menetteljesítményei is rendben vannak.
Én jobban szerettem volna ha lánc helyett kardános, de ugye most már van ilyen alternatívája is (´99-ben még nem volt). Minden szempontból praktikusabbnak tartom a nagyobb vasaknál. Szerintem itt, enél a kategóriánál meg is lehetne állni, nem kéne nagyobb, egy nagyobb motor sokkal kevesebb előnyt kínál ehhez képest, mint amennyi hátránnyal jár.
Ez a megállapítás még annak a fényében is helytálló, hogy jövőre vzr 1800-ast veszek. :)
Viszont lehet, hogy hamar visszatérek a középkategóriához--akkor majd azt is megírom....
jaaa, értéktartás!
1.2-ért vettem két évesen, és 1.2-ért adtam el négy év múlva, úgy, hogy két napig hírdettem a neten. Tudom, hogy romlik a pénz, de azért ez akkor is beszédes!
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta.
Ide hordtam szervizbe
Nem hordtam szerelőhöz, csak az olajszűrő leszedéséhez kértem el a szalagos kulcsot...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |