A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Rg 80 Gamma 1991 (79)

Rg 80 Gamma 1991 (79) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hidd el ímádni fogod!

Szöveges ítélet

A motor még áprilisban került hozzám és nagyon könnyű volt megszokni. Nekem a Suzuki előtt egy nagyon szép és jó állapotú ETZ 125/150-sem volt. Amikor jöttem hazafele a főúton vele meglepődtem mert valóban úgy húz mint egy ETZ 125 még talán a 150-est is megkockáztatom, de csak 75km/h-ig utána lehagynák (köbcenti különbséget nem lehet megváltoztatni). Az első lámpával is kibékültem, mert lehet, hogy kicsit ódivatú, hogy kocka, de nagyon jól bevilágítja az utat és nem a sötétségben motorozik az ember. A műszerfalvilágítást is jól megoldották nem vakít vezetés közben, ellentétben a visszajelző lámpákkal. Sajnos azok elég erősen világítanak mivel nappal is kell látszódniuk. Indexei jól láthatóak. A motor eredetileg különolajozású, de nekem sajnos tönkrement az olajpumpám és mivel nem találtam másikat így keverem a benzint bele. A motorjáról is írok akkor már egy kis információt: 79ccm 6sebességes Powerszelep NINCS benne! Végsebessége 100km/h (ez is lejtőn tudta alattam (az én súlyom 95kg)). Az első teleszkópjai nagyon jók. Első féke ha rendben van nem folyik, nem levegős nagyon jól fog. A hátsó fék dobfék, de ennek a motornak bőven elegendő is (+ hibaforrások is kilőve).
Én amikor megvettem a motort egyből vettem rá egy láncot is ami eredetileg 125ccm van tervezve, de így hosszútávon jó lesz.
A központi rugóról olvastam olyat, itt az egyik tesztben, hogy típushiba közé tartozik, hogy nyöszörög (ez az enyémben is benne van, de menet közben nem hallatszik). A másik amit olvastam, hogy kicsit köpködi az olajat a kipufogónál (én amióta kicseréltem a tömítést nem köpi ki az olajat és a tömítés is csak 180FT volt). A hátsó gumi 18col és kicsit peres is amiért borsos árakat kérnek. Az első gumi még szódával elmegy (árban). A motor testhelyzete valóban nem olyan kényelmes hosszútávon. Egyetértek az egyik tesztel amiben gerinc fájdalmakról írnak, ez hosszútávon nálam is jelentkezik. A kormány valóban lehetne kicsit szélesebb mivel így eléggé közel vannak egymáshoz és nem olyan kényelmes a fogása. Kuplungja valóban kemény, de nekem eddig ez nem okozott különösebb problémát. A kormány kapcsolókon könnyű eligazodni. A gyújtáskapcsolón 3 állás található: 1.OFF 2.ON 3.P Gondolom ezt mindenki érti.. A motor eredetileg berúgókaros, de ha normálisan be van állítva és minden rendben van a motor könnyen indul (szerintem fölösleges az önindító amiért sírnak, ha nem indul a motorod rúgásra, akkor jobb ha megnézeted miért, és nem az önindító után sírdogálsz...)
A pakolhatósága sajnos nagyon rossz, de mit várunk egy gyorsaságitól, azért a gyár megajándékozott minden kedves RG tulajdonost egy kis zárt pakoló tárhellyel az ülés alatt (pont, hogy befér az egészségügyi tasak..). A gyár rakott be egy kormányzárat is, de sajnos ennek a kulcsa eltűnt.. A tanksapka zárható és a 14L tank végett szerintem ez így helyes! A tank nyílás mellet van közvetlenül a különolajozás helye is. A motor összességében nagyon jó és szerethető ezért ezt a motort megtartom emlékben a garázsban:)

Hibalista

- Rengeteg minden elromlott rajta, mivel eredetileg nagyon rossz állapotban vettem. Miután kicseréltem a rossz alkatrészeket semmi nem romlott el, csak a km/h spirál adta meg magát, de azt megúsztam 1500FT-ból.

Ide hordtam szervizbe

Saját magamnak csinálom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.