A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 550 1983 (550)

Gsx 550 1983 (550) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hibátlan - GSX 550 E

Szöveges ítélet

Tanulómotor volt egy cégnél. Nagyon megkímélt volt, kevés km, rutinvizsgán túl lévők tanultak vele, de csak városban. Lomha volt, mint a dög, de egy kicsit meghajkurásztam (persze kizárólag Németországban:-)), és szépen megy már. Az elején 5-6 lityit behörpölt, most már 4-4,5 lityi elég néki, igaz, nem vagyok egy hajkurászós típus, 120 fölé nem nagyon megyek. Szélvédelem egy deka sincs, nem úgy, min a gsx550ef esetében, csak egy hangyányi kis fejidom, az meg nem sokat ér. A műszerezettsége szerintem elég, ha kell, veszettül megy, ha kell, takarékos. Kicsit nehéz, de ez nem zavar, soha nem kell tolni, nagyon megbízható, csak a karbantartást kell rá költeni, azon kívül alig. Gyári adatok szerint 200-ig kipörög, lehet, hogy tud annyit, de én csak egyszer própáltam 180-ig, akkor már nem nagyon volt benne erő, igaz, nem hajoltam a tankra, és azért 195 cm magas vagyok, veszettül kellett már kapaszkodni. Az egyetlen gondja szerintem, hogy elég keskeny a gumi rajta (120-130), és ugyan jól kanyarodik, de gyors egyenesekben nem érzem elég stabilnak, az úthibákra nagyon érzékeny.
Összességében egy nagyon megbízható, könnyen és olcsón szerelhető moci, aki ilyet vesz, szeretni fogja.

Hibalista

- Első fék féklámpakapcsoló - 6.200,-Ft
- Szelepfedél-tömítés - csak ragasztani kellett - 2.000,-Ft
- Biztosíték alaplap - 4.500,-Ft
-

Ide hordtam szervizbe

SUZUKI - JFF&Nívó Bt. (Veszprém) Korrektek, barátságosak nagyon megbízhatók, pontosak, precízek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.