A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 1985 (750)

Gsx-R 750 1985 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Háziállat

Szöveges ítélet

Az alábbiakban leírt átalakításkor felkerült rá egy Ducati faridom is,ami nem túl kényelmes darab,meg az esti gurulásokat is mellőzöm a világítás gyengesége miatt!/De erről nem a gép tehet!/
A 17-es kerekeknek köszönhetően viszont javult szinte minden futóműparaméter!! A kanyarba szinte magától esik be és a ledöntött állapotból rögtön át lehet borítani a másik irányba úgy,hogy még sok mai gép is megirigyelheti!!Váz:elég merev, futómű sportosan kemény,de a korához képest kiváló!Fékekre sincs panasz.Egy dolgot rühellek csak,nagyon lassan melegszik fel üzemi hőfokra,de ezt meg lehet szokni viszont ezért cserébe extrém helyzetekben sem melegszik túl!

Hibalista

- Igazából még semmi bajom nem volt a géppel műszakilag/nem romlott el semmi/! A vásárlást követően kapott egy nagyszevízt:castrol 10/50 R4 olajat/16-eft 4l /olajszűrőt / 1-eft / 4 új gyertya /5-eft/ fékbetétgarnitúra/12 eft 3 pár/Kuplungszett/16-eft/
- Mikor megvettem rögtön levetkőztettem és átfaragtam streetfighter stílusra, mert a 20-éves design kissé csúnyácska már.Kapott 2-kereket 17-120/60 és 17-180/55 gumikkal,28-as
- krosszkormányt bukógombákat,alien fejidomot/sajnos ez szarul világít/ ezenkívül egy nagyobb hátsólánckereket 310-es első féktárcsákat.Kapott egy karbondobot, most itt tartok vele!Még télen dobok bele egy fordított telót,meg egy komplett fényezést:/mattfekete/ és ennyi!!A 106 paci a 170 kilóhoz teljesen reális ,szerintem nagyon jól motorozható gép!A véterárral együtt az egész tokkal vonóval most van 4-kilóban az egész!Szerintem ár-érték arányban is versenyképes!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelek,ugyanis autószerelő a szakmám!
Meg legalább tudom mi került bele a gépbe, mi sem!
Ja ,meg át sem igen szoktam magam verni!!/Lényeges nem???/

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.