Halkan suhanó !!!!
Szöveges ítélet
Szerintem a szentesi Rodeo Ride, ahol a moccot vettem maximálisan felölmúl sok szakszervizet. Viszont a szegedi Motorvilág suzuki kereskedést a legjobban nem ajánlom senkinek se!!! Na azok a suzuki motorkereskedés és szervizelés legesleg alja, de inkább vizelés.
Egyébként a meghajtó láncom még az eredeti, nem rángatom a gázt, így még sok-sok km-t belehajthatok. Nekem 41cm-es nagy Givi plexim van elől 1 éve, és a szélvédelmem így már szuperjó.( nagyobbat nemtalálni ezekre a motorokra,200-ig normális testtartással ülök a helyemen!)
Denso gyertyákat használok, és ezeket 12 ezrenkét kell cserélni, az olaj pedig Bell-Ray, amit szitén 12 ezrenkét cserés. Így minimálisra csökkent a szervizelése a gépnek, mert még a gyertyák és az olaj is fele árába kerülnek bármimásnak. (NGK-4100Ft/db, olaj pl motul kb 4000 Ft/l, jaa és ezek persze 5 ezrenként cserére szorulnak!!)Hátsó fékbetétek 20 ezerig bírták, fékhatás fika! Utánna próbálkoztam az AP Racing nevezetűvel, de kb 5 ezer km után kihajítottam ezeket, mert elkezdték csócsálgatni a féktárcsát, és eszméletlen csikorgó hangokat hallattak menet közbe fékezésen kivül!! Főleg hátrafelé tolás közbe, de a fékhatásuk jobb volt az eredetinél.(ára 6.500 Ft/pár) Az óta az angol EBC névre halgató betkók vannak hátúl, aminek a fékhatása idáig a legszuperebb, a tárcsát sem nyalja, hangja semmi. (ára 10.500Ft/pár) Jaa, és a végére a fogyasztása:- minden tankoláskor mérem, és kb 130-140-nél jön ki a legideálisabbra. Túrázva 5.1-re, de ebbe még belefér párszor a 160 is. kb 450km 1 tankal.
Hibalista
- Valami oknál fogva mintha 1 alkatrész eltűnt volna a kormány baloldali kapcsolószektorábol, ami az indítógomb ütközési véghatárolója. Ez konkrétan egy brutális esős úton hazafelé tőrtént. Másnap a motort nem használtam, de harmadnap ennek a kis alkatrésznek a hiányában nem tudott a mocc beindulni!! Ugyanis az indítógomb előbb megszakítja a világítás áramkörét, és azon átcsúszva zárja az indítómotor áramkörét, ami pedig nem sikerült, mert a szóbanforgó parányi kis alkatrész hijján a nyomógomb nem tudta összezárni az áramkört. Mivel elekrtomos szerkezetről lévén szó, műanyagból kikalkuláltam a hiányzó cucc formályát és méretét, majd kireszeltem, és beépítettem. Az óta a motorom ismételten tökéletes !!! Az általam beletekert 32000 km alatt, (lekopogom!), ezen az apró hibán kívül az égvilágon semmmi baja se volt a gépnek, se olajfogyasztás, se semmi !!!!
- Egyetlen nagy problémával küzködöök, a nagy súly és a nyomaték hátulütőlye, hogy falja a hátsógumit, ami nekem szokatlan, mert eddigi motorjaimon évekig elment 1 gumi. Nállam kb 6-7 ezer km-ig tart 1 új hátsó gumi, és ebbe a méretbe még a legolcsóbb is kb 35 ezernél kezdődik.
Ide hordtam szervizbe
Rodeo Ride KFT, Zsolti a suzukik legügyesebb professzorai közé sorolandó !!! Gyors, ügyes, megbízható, és nem basz át sóder dumával!!!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |