A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 F 2005 (487)

Gs 500 F 2005 (487) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hálás, korrekt két kerék jó motorral

Szöveges ítélet

Ezres Ducatiról erre átülve pro és kontra véleményem is van.
A minősége az népmotorhoz illő, jól össze van rakva, jó anyagokból, kevésbbé igényes festés, semmi extra, akad egy-két silány megoldás... Ugyanakkor minden olcsó hozzá! Szokatlan a hidegen bizonytalan alapjárat és a kissé nehézkes hidegindítás, csak tökéletes állapotú akksival indul. A benzinszint jelzó nagyon hiányzik, gyakorlatilag a napi kilométer állásából lehet következtetni a benzin szintjére, illetve a köhögésről és erőtlenségről, amikor a tartalékra kell átállni. Az ezres gép után nagyon kellemes meglepi a motor egyébként kultúrált és csendes járása, a gyári dob kellő morajjal ad hangot a környező füleknek, a világítás is elfogadható, a testtartás ideálisnak mondható (főleg sporttúra után), a kisebb súly kifizetődő, könnyű vele manőverezni, döntögetni. A fogyasztása kiváló: egy személlyel túra tempóban 3,5, két személlyel 4 liter alatt marad. Alacsony termetűeknek szerintem kiváló, teli talppal lehet áldogálni ha szükséges:)
Karbantartása egyszerű, alkatrészek olcsók, nekem egy szezon alatt egy liter olajat utána kellett tölteni, pedig nem füstöl a gép, a motorja tökéletes. Az F-es verzió plexije kiváló, az én termetemhez mérten (180 cm) szépen a sisak fölé dobja a szelet. Ennyi pénzért nem lehet jobbat remélni sem:) Nem egy gyorsuló mester, de aki a pirosban szereti tartani a motor fordulatát, az szerintem nem ilyen gépet vásárol magának. Túrázásra, munkába járásra nagyon ideális gép. A váltója (főleg a Ducati után) vajpuha, szépen veszi a sebességeket és könnyen lehet üresbe is betaposni:). A sajátosságait megszokva szerintem ideális moci kezdőknek, kis pénzüeknek és túrázóknak egyaránt.

Hibalista

- váltókar tengelyének szimeringje cserére szorul

Ide hordtam szervizbe

Magam csinálom...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? ST 2 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.