A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSF1250S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha akarod akkor Bandita! :)

Szöveges ítélet

Csak egy szezont mentem még a géppel, eddig jó vásárlásnak bizonyul.
Előtte Yamaha BT1100 Bulldog volt. Sajna váltani kellett, nem bírta a 2személyt csomagokkal és az autópályát.
Így esett választás a Banditra.
Injektoros vízhűtéses 6 sebességes motorblokk, visszafogott teljesítménnyel.
Túrázásra hangolt nyomaték görbével, ebből adódóan kellemes fogyasztási adatokat tapasztaltam.
Ha nem pörgetem és hajtom 130km/h fölé a akkor 4.2 liter-es fogyasztást is ki lehet hozni a gépből.
Autópályán 160km/h sebesség körül 2 szem. csomagokkal mértem 6.7 litert.
Persze akinek erős a jobb keze fogyasztásban tud többet is produkálni.
150km/h sebességnél 5000-et forog így bőven van benne tartalék ha sietősre kell fogni a dolgot.
A vége pedig 270 körül lehet :)
Most volt állapot felmérésen. 9500km-el vettem a gépet most 18500 körül van benne.
Kompresszió mérés eredménye 13,5-14bar közt van a 4 henger.
Vezérműlánc nincs megnyúlva. Szelep hézagok gyári értéken voltak, nem kellet korongokat cserélni. 6000km múlva majd kiderül menyitt kopott még.
Egyedül az injektorok szinkronja volt egy kicsit elcsúszva az be let állítva.
Én ajánlani tudom a nagy banditot mindazoknak akik felnőttek a teljesítményéhez és nem a verseny gépnek akarják használni.
Ár/érték arányban nekem megérte az árát 1,5M ígéretes társnak mutatkozik. :)
Következő szervíznél megírom mik és mennyire koptak rajta ha mérhető lessz.

Hibalista

- Csak egy önzárős anyát hagytam el a kuplungkar rögzítő csavar végéről. - Utolsó pillanatban vettem észre mikor majdnem leesett a kuplung kar. :) - Vicces lett volna nélküle hazáig gurulni!

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő.Eddig cask tavaszi rutin átnézés volt injector szinkron beállítással együtt, + a kötelező szervizes dolgok.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 9500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? BT1100 Következő motorja? Még nem tervezem lecserélni.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.