Gyönyörűen könnyű és barátságosan vad
Szöveges ítélet
Nekem egy fekete, túrakormányos kivitel jutott. Imádtam! Gyönyörű volt. A benzinkutastól kezdve az öreg bácsikán át és persze a csajok is ámulva nézték. Egy 400ashoz képest nem rossz :D Kitűnő tanuló motor. Sokkal kezesebb volt mint a gyári kormánnyal (olyannal is mentem), de valójában a kis súly és termet is sokat számít. Kellemes a teljesítményleadás, igaz úgy igazán vágtatni vagy oda***ni csak 8000 felett lehet vele. Igaz nem is az a lételeme, hanem a gyors kanyarok a Mecsekben 6000-8000 között. Nekem lábtartóig sikerült döntenem, pedig nem vagyok egy Talmácsi /bár ki tudja ;)/ ezért is mondom, hogy egy kezes, megbocsájtó jószág. Ajánlom mindenkinek aki utálja az autópályát és a forgalmat. Naked, tehát 140től már tolja az ember fejébe a sisakot. Egészen 195ig.
Hibalista
- Amikor megvettem kiderült, hogy rossz hőfokú gyertyák voltak benne, és az istennek sem akart indulni két nap állás után. Na nem úgy mint a Banditok (nagyon útálja a hideget), hanem egyáltalán nem. 10 ezer bánta aztán már csak akkor nem indult amikor a többbi Bandit sem. Ezenkívül olajat cseréltem meg a fékbetéteket (össz. kb 18 ezerbe fájt). Kicsit hangosak voltak a szelepek, de inkább Suzuki betegségnek mondanám mint a rossz beállításnak. A motorszaki is egyetértett. Szörnyen megbízható ha karbantartják.
Ide hordtam szervizbe
Az elején a Burmi Motorhoz vitten Bpen a Szentendrei út elejére. Lelkes, rendes ügyes srác.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Aztán meg Pécsen szervizeltettem a Hungária utcai Aprilia szerviznél. Igen, Suzukit is csinálnak, és baráti a légkör. Meg voltam elégedve.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |