A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 550 1983 (550)

Gsx 550 1983 (550) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

gsx 550ef

Szöveges ítélet

minden hibája ellenére első látásra szerelem.
az enyém egy ef-es modell régi darab, sokat is szivok vele de nem tudok megválni tőle. a motor stabil (mostanában) elméletileg széthajthatatlan.
kissé nehéz, de meg lehet szokni.
erős huzós motor van benne 51kw (71 lóerő nagyjából) ami ebben a kategóriában szép. főleg ha azt nézzük hogy inkább túra mint sportmotor. de mindkettőre alkalmas.
minden fokozatban nagy teljesitményt ad le viszonylag alacsony fordulatszámon is, de 7000 felett elszabadul benne a pokol.
ugy jellemezném hogy 0-6000 fordulatig inkább tura moci, de 6-7000 től sport. a végsebességét még nem tudtam tesztelni, és csodálkozom az előttem szolókhoz, és a gyári adatokon is.
egyszer sikerült egy kicsit meghajtanom ami azt eredményezte hogy 6,-ik fokozatban 8800 fordulat körül a sebességem elérte a 218km/h. ami nem rossz. a motor instabilitása miatt meg hát a fasza magyar aszfalt következményeként el kellett engednem a gázt. ( a jobb első teló kicsit enged, gondolom ez is közrejátszhatott). de még éreztem benne az erőt, tehát még ment vona. azóta nem volt alkalmam ezt megismételni.
az biztos hogy 3,-ik fokozatban 11500 fordulaton a végsebessége 175-180km/h.
a fogyasztásról. egy személlyel nézegettem, és ha netán betartanám a szabályokat (de hát nem) tehát finoman mennék, megúsznám 5-6 literrel 100-on, ami valljuk be nem rossz. viszont ha kicsit odahuzok neki , horpad a tank rendesen (de hát teljesitényt is ad) nem mértem de szerintem 9-12 liter közé tehető vagy a csillagos ég. de aki ilyen motort vesz az ne a fogyasztást nézze.
összességében: a moci ha rendesen karban van tartva igénytelen, az alkatrészek beszerezhetők, ha átkábelezteted megbizható.
a gumik kis mérete miatt kissé instabil de megszokható, főleg ha a felnire ráerőlteted a maximális méretet (150-80/17) igy már tűrhetőbb.
a szelepek beállitására érdemes figyelni, mint ahogy a karburátoréra.

Hibalista

- miután megvettem.........
- először is.
- kicsit zörgött a vezérmű lánc (csere)
- miután a szerelőm kicserélte az addig üzembiztos motorral nem tudok azóta sem rendesen közlekedni.
- a hiba oka kideríthetetlen, autószerelő létemre nem találom hogy mit vitt bele a szerelő.
- amit eddig megtaláltam..
- a drága jó szaki beállításai után : a hármas henger kipufogó szelepe folyamatosan nyitva.
- a vezérlés kipufogó szelepvezérlő forgattyús tengelye egy fogat siet a szívó egyet késik.
- a szerelő túlhúzta a kartellcsavarokat ami következvén megrepedt a kartell (természetesen letagadta). cseréltem....
- büszke volt hogy milyen szépen kitakarította az amugy is tiszta motort. amit én találtam: az alsó fém olajszűrő ( a a kartell csere közben) teljesen el volt dugulva tömitő anyaggal, és olaj sárral. amin a levegő nem ment át nem hogy az olaj. a karburátor teljesen elállitva ( hidegen szépen indult, de melegen egyszerüen sem inditani, sem betolni nem lehetett). 2 hét kinlódás, szenvedés után jó.
- a kábelezése egy förmedvény, eredeti kábelkorbács minden elképzelhető (és elképzelhetetlen) helyen kontakt hibás.
- akinek ilyen mocija van vigy mindjárt egy megbizható szakihoz és kábeleztesse át. megéri a későbbi hibák kiküszöbölése miatt.
- vettem bele uj gyertyákat ami természetesen szar!!!!!
- csak is kizárólag egy gyertyával hajlandó tökéletesen üzemelni NGK DPR7EA-9 ÉN DPR9EA-9 ET VETTEM DE NEM JÓ.
- mivel nem használtam hosszútávra a gyertyák nem tisztulnak rendesen emiatt folyamatosan beköpheti.
- a központi rugós tag ahogy elnéztem halott (erre még nem volt időm).

Ide hordtam szervizbe

TAMÁSI
LACKÓ MOTOR BT.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.