A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 600 2003 (599)

Gsx-R 600 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gixxert mindekinek!

Szöveges ítélet

Ezt a motort dühömben vettem. Magamra voltam pipa nagyon. Elmentem a Szabó Attiláékhoz a kezdő tanfolyamra és húsz év motorozás után rá kellett jöjjek, hogy semmit nem tudok. Pontosabban amit tudok az nem ér semmit. Azt hittem magamról, hogy állati nagy király vagyok és bizony komolyan pofára estem a pályán. A legjobb időm 2,45 volt, ami valljuk be őszintén egy rakás sz@r.
Igy hát bánatomban vettem egy K4-es 600- gixxert és megpróbáltam megtanulni vele újra motorozni. Megérte a befeketetést, ma már fél perccel hamarabb körbeérek a pályán és ehhez az alapokat a kis gixxer adta. Szerintem remek masina. Igazi Suzuki. Csak a lényegre koncentrál: legyen jó vele motorozni. Semmi sallang. Tökéletesen megbizható. Sosem romlik el. Mindent elvisel. A 600 ccm tök elég egy sport motorhoz. Ha megnézed a gyorsulási adatokat, akkor azt látod, hogy az 1000-es nem megy jobban 150-ig mint a 600-as. Csak akkor érdemes 1000-re költeni, ha gyakran motorozol két személlyel, vagy 265-nél is gyorsabban szeretnél haladni. Az én 9x kilómmal 264 volt a legnagyobb sebesség, amit el tudtam vele érni. A szélvédelme remek (a kategórián belül), a futóműve 240-is stabil. A motorjának elég széles a "hasznos" tartománya, annak ellenére, hogy csak 600-as. Teljesen jól lehet vele motorozni már 4000-es fordulattól. Olyan minta "gumi motorja" lenne.
A fékek csodásak (fém fékcsővel), a futómű remek, szépen és könnyen dönthető, jól birja a terhelés váltásokat is (csak ilyenkor ideges egy kicsit) jól lehet vele a nyújtott, gyors kanyarokban is motorozni és nagy sebességen is stabil (egy ideig). Egyszóval egy isteni sportmotor: remek váz, jó futómű, jó fékekkel. A futóműre nem érdemes költeni, úgy jó ahogy van.
Volt szerencsém menni a K6-os gixxer is a pályán, de nekem -földi halandónak- nem volt a különbség jelentős. Talán a hosszabb hátsó lengőkar és az átdolgozott váz miatt mintha még "megbocsátóbb" lenne a kicsike. Ha nincs K6-osra pénzed, akkor vegyél nyugodtan K4-est. Vagy akár K3-ast is nincs nagy difi. Az árkülönbségből még egy rendes gumi szett is kijön, ami meg ugye a motor legfontosabb alkatrésze.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

FULLGAS

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.