GIKI 750 K5 jó is, szép is
Szöveges ítélet
Ez a gép egy jó gumival kezesbárány, futómű gyárilag nagyon jól be van állítva, simán elmehetsz vele pályázni, nem fogod instabilnak érezni, persze ha csak nem vagy Capirossi aki éppen Pedrosát kergeti nem lesz szükség állításra. A fékek is hatásosak, de a lényeg a motor. Nagyon kemény 156 ló és ha 10.000 fordulat közelben tartod brutális, de ugyanakkor nem kell széthuzatni, hogy nyomatékos legyen. Ez a 750-es előnye könnyű, de nyilván jobban megy mint egy 600-as, sőt a kéthengeres 1000-eseket veri. A váltót határozottan kell berugdosni a fokozatokba, jó párszor sikerült megtalálnom a 3-as és 4-es fokozatt közötti nem létező ürest, azt hittem szétment a váltó, de nem. Egész egyszerűen jó ütemben határozottan kell váltani és nem puha lábujjpöcöktetéssel. A vége 290 km/h az én 85 kg testsúlyommal, 270-ig egyenletes gyorsulás utána kezd erölködni. A szélvédelem a gyári plexivel az 187 cm magassághoz természetesen nem volt igazán jó, megváltás volt venni rá egy buborék plexit, így 150-160-nál is fel lehet egyenesedni és nem szállsz el. A bárátnőm is ezt a tempót szereti, max 180-ig még élvezi a dolgot felette nem érdemes utaztatni, majdnem válás lett belőle :) A gyári dobot hamar követte egy LeoVince sbk, aminek a hangja minden bugyit és alsógatyát benedvesít. A kötelező szervízeken kívül szerencsére semmi gond nem volt vele, de az is igaz, hogy nem gyilkolom egyfolytában. Csak ajánlani tudom mindenkinek, a 600-as sztem kicsi (persze vannak emberkék akik a ringen szétaláznak egy MZ-vel is, nem ma kezdték) a 750-est imádni fogod.
Hibalista
- eddig még semmi
Ide hordtam szervizbe
FULL-GASS Balatonboglár
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |