A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 2001 (750)

Gsx-R 750 2001 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GIKI 750 K5 jó is, szép is

Szöveges ítélet

Ez a gép egy jó gumival kezesbárány, futómű gyárilag nagyon jól be van állítva, simán elmehetsz vele pályázni, nem fogod instabilnak érezni, persze ha csak nem vagy Capirossi aki éppen Pedrosát kergeti nem lesz szükség állításra. A fékek is hatásosak, de a lényeg a motor. Nagyon kemény 156 ló és ha 10.000 fordulat közelben tartod brutális, de ugyanakkor nem kell széthuzatni, hogy nyomatékos legyen. Ez a 750-es előnye könnyű, de nyilván jobban megy mint egy 600-as, sőt a kéthengeres 1000-eseket veri. A váltót határozottan kell berugdosni a fokozatokba, jó párszor sikerült megtalálnom a 3-as és 4-es fokozatt közötti nem létező ürest, azt hittem szétment a váltó, de nem. Egész egyszerűen jó ütemben határozottan kell váltani és nem puha lábujjpöcöktetéssel. A vége 290 km/h az én 85 kg testsúlyommal, 270-ig egyenletes gyorsulás utána kezd erölködni. A szélvédelem a gyári plexivel az 187 cm magassághoz természetesen nem volt igazán jó, megváltás volt venni rá egy buborék plexit, így 150-160-nál is fel lehet egyenesedni és nem szállsz el. A bárátnőm is ezt a tempót szereti, max 180-ig még élvezi a dolgot felette nem érdemes utaztatni, majdnem válás lett belőle :) A gyári dobot hamar követte egy LeoVince sbk, aminek a hangja minden bugyit és alsógatyát benedvesít. A kötelező szervízeken kívül szerencsére semmi gond nem volt vele, de az is igaz, hogy nem gyilkolom egyfolytában. Csak ajánlani tudom mindenkinek, a 600-as sztem kicsi (persze vannak emberkék akik a ringen szétaláznak egy MZ-vel is, nem ma kezdték) a 750-est imádni fogod.

Hibalista

- eddig még semmi

Ide hordtam szervizbe

FULL-GASS Balatonboglár

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.