A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gz 250 2004 (249)

Gz 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Géza, a nyugis (zseb)cirkáló

Szöveges ítélet

2006 őszén vettem használtan. Pesti skacé volt, intenzíven tesztelte az ottani forgalomban.
Nyugodt masina. Mivel vonzódom az "easy rider" stílushoz, egyből megtetszett a formája. Az ára hasonlóképpen. Nagyon kezes gépezet, fürgén lehet vele szlalomozni. A fogyasztása barátságos. Ennek az az ára, hogy a rövid váltó ellenére nem egy megveszekedett paripa. Kamion előzésekor jó előre kell tájékozódni. Túrára alkalmas, de nem a legkényelmesebb hosszú távra, a kátyúk és nyomvályúk nagy barátja vagyok... Utassal, csomagokkal is tartható vele a 90-es utazó, akár több is, de nem kínzom. Az utas ülése viszont kényelmetlen, támla erősen ajánlott. Aki nagyobb teljesítményt akar kihozni belőle, elég csak a porlasztót megbabrálni, nagyobb fúvókára váltani, első lánckereket cserélni. Ez utóbbit én meg is tettem, 16-os van elöl. A 100-as benzin is jót tesz neki.
A mások által emlegetett korrózióra való hajlam bizony itt-ott megmutatkozik (gázkar tövében, utasülés alatt), ezt nagyrészt az eddigi nem megfelelő (szabadtéri!! ilyen emberek vannak!) tárolásnak köszönheti. A hibákat könnyen eltüntettem.
A két gyenge pont amivel gondom adódott a hátsó kerék és az önindító. A küllőket rendszeresen ellenőrizni kell, hajlamosak kilazulni. Az előző tulaj esett a géppel, ezért újra kellett küllőznöm a hátsó kereket. A gyárilag feltett gumik túrára alkalmasak, de nem kellően tapadnak. Esőben a hátsó kerék szeret megcsúszni, figyelni kell erre. A gumicsere után határozottan jobb lett a kanyarstabilitása.
Az önindító fogaskereke a használat miatt kissé deformálódott, javításra/cserére szorul. Még egy apróság amit javítanom kellett: a kuplungkar mikrokapcsolója kontakthibás volt, tisztítás után tökéletes.
Aki szereti a cruisereket és egy kezes, könnyű és kis összegből fenntartható motort szeretne, ajánlom!

Feri

Hibalista

- Hátsó kereket újraküllőztem.
- Önindító.
-

Ide hordtam szervizbe

Pintér Balázs, Nagykanizsa - Miháld

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 15700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.