A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2004 (1402)

Gsx 1400 2004 (1402) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gépisten gésix 14

Szöveges ítélet

Hét évig volt egy GS 1000-m, amit idén cseréltem le a gésix 14-re. A különbség hatalmas. A súly nem is, hanem inkább a dinamika, a megbízhatóság, az erő. Három évesen vettem 10800 km-rel, és 4 hónap alatt hétezer km-t tettem bele. Zömmel túrák alatt, megjártuk Szlovákiát, Erdélyt, meg az országban sok szép helyet. Általában két személyyel, dobozokkal (Kappa) felpakolva. Mivel mindig többen mentünk így a tempó nem volt túlzott, így 5,5 literes fogyasztást produkált. Ha egy kicsit vadultam vele, akkor sem volt 6,5 liternél több. Kényelmes, két személynek is, bár a barátnőmnek a gs 1000 ülése jobban tetszett. Ez egy kicsit lejt előre, könnyen rám csúszik. Én raktam a bukócsőre előretolt lábtartót, így nagyon kényelmes, tudom a lábamat kinyújtani. Szülinapomra kaptam rá fűthető markolatot is, az is szuper, de eddig a nyáron alig használtam. :-) Majd most őszön kiderül, hogy igazából milyen. Az eltelt hétezer km alatt semmi gondom nem volt vele, csak a láncot kellett kenni. A hátsó gumi csereéretté vált, 18.000 km-t bírt ki, ez elég szép teljesítmény egy ilyen motornál. olajfogyasztása nincs, a lánc is még gyári, a nyúlás minimális. Hozzáteszem nem vagyok egykerék bandita, országúton sem szoktam vadulni. Egyszer autópályán kipróbáltam, két személlyel óra szerint 210, és még kicsit gyorsult volna, de már ott voltak a kamionok. De ez a motor nem is erről szól. Ha csak a hátsó doboz van fent akkor egy személlyel 150 felett kicsit labilissá válik, két személlyel sokkal stabilabb. A szélvédelme egy állíható Puig plexivel egész jó, a lábamat a széles motor megvédi a víztől. Az első fék szuper, de nem áll egy kerékre, inkább tolja az orrát. Bár ez, lehet, hogy a gyári Bridgestone gumik miatt is van. A hátsó fék elég gyeszora, elég nehezen blokkol. Bár súly is van rajta rendesen. Mindent összevetve nyugodt negyvenesnek való igazi klasszikus motor, hét évig ezt is megtartom.

Hibalista

- Eddig semmi, és remélem nem is fog.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.