A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Xf 650 Freewind 1997 (644)

Xf 650 Freewind 1997 (644) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Funmoto - felnőtteknek

Szöveges ítélet

A fokozatosság elvét betartva (Yamaha Dt 50, Suzuki DR 125, Yamaha XT 350) de az enduróktól nem messzire "térülve" esett a választás a Freewindre. Sikerült egy nagyon jó állapotú darabot kifogni, amelyet a külseje alapján feltehetően én vittem először (könnyű!) terepre. Igazi közege az aszfalt, az viszont lehet kifejezetten rossz minőségű is, bírja. Ugyanígy van a könnyebb tereppel, lazább talajon azért oda kell figyelni, a 180 kg körüli teletankolt tömeget nem egyszerű megfogni akárhol (nem pont rutintalanoknak, vagy 60kg-os emberkéknek való terepen), ebben a fékek sem igazán jó partnerek. Konkrétan én alulméretezettnek találom az első fék teljesítményét (Honda NT 650 Deauville ´06-hoz tudom hasonlítani, az áll mellette otthon, annak az integrált, de még ABS nélküli fékrendszerével nem tud versenyezni), még fém fékcsővel is, a hátsó tárcsa pedig könnyen blokkolja a kereket, csakúgy, mint a kanyarok előtti gyors, több fokozattal történő visszaváltás. Ilyenkor elindul a hátulja elég könnyen, figyelni kell, illetve lightosabbra venni a tempót. Azért nagy élmény terepen menni vele, a hosszú, egyenes földút-szakaszokat imádja és könnyen abszolválja. Az ülése nagyon kényelmes, kb. 2-300 km után kezd elfáradni az ember hátsója, ez nem vészes. Váltója ennyi kilométer után is vajpuha, hangja tökéletes (bár én egy Akra´ dobbal vettem, amit "visszahalkítottam", mert túl brutálnak tartottam a hangját, ami "halkítás után sem sokat csökkent, viszont öröm, hogy megmaradtak a gázelvételkori "visszadiurrogások", amelyeknek nincs párja...). A szélvédelme nem a legtökéletesebb, kb. 130 fölött kezdene zavaróvá válni a menetszél (ha lehetne közúton legálisan ennél gyorsabban haladni), de ez a motor nem is erről szól. Sokkal inkább a dinamikus gyorsulásról, amit tud is a gép, a nyomatékgörbéje kiegyensúlyozott, gyorsításkor 6000-ig megtorpanás nem érzékelhető. Nagyon tetszik a digitális műszerfal, informatív, pontos, az éjszakai háttér-világítását még nem volt alkalmam tesztelni, így a fényszóróról sem tudok nyilatkozni. A kormányon lévő kapcsolók kialakítása ergonómikus, kezelésük könnyű, a tükröket tervezem lecserélni, mert kissé torzítanak, illetve 100 km/h tempó felett a szél elmozdítja őket.

Hibalista

- Ami nem működött, vagy nem megfelelően: Benzinszintjelző jeladója (18 ezer Ft), új benzincsap: 12 ezer Ft, amit pedig elővigyázatosságból cseréltem: légszűrő (6500 Ft), gyertya (2300 Ft/db), hátsó gumi. Vár még rá egy alapjárat-beszabályozás, tekintve, hogy melegen néha leáll a túl alacsony alapjárat miatt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.