A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 400 S Katana 1992 (399)

Gsx 400 S Katana 1992 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Finom és szeszélyes, mint az izlandi tavasz

Szöveges ítélet

Új korában biztosan ütős kis gép volt. Japánban. Ott is rohadhatott el a sós tengerparton. Ahol a dealerek nem fértek hozzá a kályhaezüst spray-vel, ott mindenütt vigyorgott a rozsda. 400-as géphez képest meglepően jól ment (53LE),...ha beindult. A formája mindig is megosztotta a motoros társadalmat. Nekem speciel a katana design megjelenése óta (´82) nagyon bejön. Még ma is UFO-nak hat. Talán egy emberöltő sem volt elég, hogy a közönség megszokja, épp ezért ma reális áron gyakorlatilag eladhatatlan.
Állandóan gyorshajtásra ösztönző temperamentum jellemezte: Kb . 6000-es fordulattól kelt életre és 12500-ig közvetítette a móka adagját. 60 km/h környékén vicces volt a sportos üléshelyzet, 70-90-ig úgy rezonált (6. ban 5000 ford. környéke), mint egy kehes villanyborotva, így ezzel a tempóval haladva 10 perc után élettelenül hullottak le a kormánycsutkákról (amiken egyébként lehetetlen volt állítani és ettől szemből nézve a pilóta egy O lábú rottweilerre hasonlított, ami a komfortérzeten sem igazán lendített) a könyékig elzsibbadt alkarok. Tehát maradt a gyorshajtás. 180 km/h-ig volt órázva, de rendszeresen a végállásnál akadt ki autópályán a mutató.
A japán belpiacossága nem használt az alkatrészellátásnak. Csak egy helyen találtam hozzá alkatrészt. Lehet találgatni, milyen árszínvonalon.(pl. két hátsó rugóstagra árajánlat: -bontott- 135000), Így hát amikor a vásárlást követő hetekben letérdelt a két hátsó showa (mert a gyár ilyet tett mindbe), típusidegen került bele (Koni, 15000/db).
Amíg be nem melegedett, még véletlenül sem szabadott leállítani, mert a továbbiakban kb. fél óra múlva lehetett vele elindulni tökig olajosan. Amúgy ezt véletlenszerűen is tudta. Két kipufogója volt és szép hangja. Akkor döntöttem az eladása mellett, amikor gyertyakulccsal a kezemben, késésben levésem okán ökumenikus szakrál-szitkokat sziszegve ki a fogaim közül észrevettem, hogy a négy könyöknek percei vannak hátra. Abba már bele sem gondoltam, hogy honnan majd és mennyiért.

Amúgy szerettem.....volna.

Hibalista

- két hátsó gátló 30.000Ft (típusidegen)
- állandó indítási problémák (ezért adtam el)

Ide hordtam szervizbe

Red Baron

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.