A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 750 F 1992 (748)

Gsx 750 F 1992 (748) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fekete nőstény I.

Szöveges ítélet

Nos, 1 hónapja vettem a mocit Kéthelyen, a Bajnok Motornál (azért említettem őket meg, mert jókat hallottam róluk, nagyon korrektek és segítőkészek voltak- vagy talán a Moncsi miatt?:-) ).
Na de az Erikának is megmutattam- és tetszett neki!:-)
Először új 1250-es Banditot akartam venni, de ezt a fekete paripát interneten láttam. Gondoltam, ha sérülésmentes, keveset futott, magyar, vezetett szervízkönyve van, akkor egy pillantást megér.
Elmentem, megnéztem, kipróbáltam- és azonnal rábólintottam.
A leírásnak megfelelő állapotban volt, karcmentes és tényleg megkímélt állapotú.
Szóval hazahoztam, mentem vele 1000 km-t, és nem bántam meg, hogy elhoztam.
Nem vagyok egy technikai buzi, nekem fontosabb a megbízhatóság, a nyugottság és a kiszámíthatóság.
Ezt a típust már isten tudja mióta gyártják, ugyanazzal a technikával, szóval nagyon megbízható és kiforrott konstrukció.
Nekem külön öröm, hogy olajhűtéses. Hátrányát eddig nem éreztem, és amúgy is szeretem a nem hagyományos dolgokat.
A blokkot egy kicsit morgósnak érzem, és természetesen nem is olyan finom járású, mint a mai szupergépek.
De pont ez az, ami miatt szereti az ember - a kisebb-nagyobb hibáiért, ha egyáltalán annak lehet nevezni.
Még szerencse, hogy a motorokban nem terjedtek el az autókban használatos mindenféle elektromos csodakütyük, mint az ABS (na jó, ez azért hasznos lehet), vagy kipörgésgátló (sicc!) meg a többi élménygyilkos ketyere.
Épp az a lényeg - szerintem - a motorozásban, hogy ÉRZED magad alatt a motort az összes jó és rossz tulajdonságával együtt. Amit persze elfogadsz és tolerálsz.
Mi a jó egy steril,laborban kifejlesztett csodamociban?
Jól gyorsulsz (bár ez a típus is jól nyomul), jól lassulsz (ennek a hátsó tárcsáját nem érzem elég hatásosnak), őrült hangja van- és ennyi!!
De ennek - és a többi "régebbi" motornak, márkától függetlenül - még lelke van...
Szélvédelmét nem érzem elég hatásosnak, elkelne egy túraplexi. Én mindenképpen idomos mocit akartam, mert igaz, hogy a naked motorok dögösebben néznek ki, de én azért nem akartam minden motorozás után a kabátomról lepucolni a bogárhadat. Hát nem is kell! :-)
Az oldalidom kivágott részein vezetik el többek között a blokk hőjét- ez jól is jön a lábnak hideg reggeleken. :-)

Amikor hazahoztam, átnéztem a Suzit A-tól Z-ig.
Semmi probléma nem volt vele, összes eredeti csavar a helyén volt/van, sehol nem kellett utánahúzni, és nem is láttam deformálódott csavart- magyarul nem igen piszkálták.
A kényelem meglepően jó a sportosabb üléspozíció ellenére, az utasnak meg egyenesen kiváló- tudom, mert kipróbáltam.
A fogyasztás nekem egyenlőre 7 l körül alakul,biztos lehet lejjebb vinni, de mivel még ismerkedek a motorral, tudnom kell, mit bír, hogyan viselkedik, hol vannak a határai- szóval most a fogyasztásra nem koncentrálok.

A régebbi JAWA-m után ez egy lórúgással felérő teljesítményű állat, de mivel ésszel szoktam vezetni, ezért nem érzem a váltást nehéznek.
Ezért valószínű nálam ez a motor csak sok-sok km után mondja be az unalmast, legalábbis remélem.
Ezek az első 1000 km tapasztalatai, reményeim szerint később még írok az együtt eltöltött sok ezer km után is.

Hibalista

- még szép, hogy eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

nem fogom, én és ismerősöm buheráljuk-tehát 10+ :-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10100
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.