A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 400 Impulse 1996 (399)

Gsx 400 Impulse 1996 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete gyémánt

Szöveges ítélet

Banditot akartam. Vadásztam hónapokig, végül ezt megláttam este, és megvettem másnap reggel. Akkor 7 éves volt, és az olajdeknin volt egy karc. Ennyi volt a baja, illetve kormánycsapágycsere. Nem hittem el. Nagyon jó döntésnek bizonyult. Ugyanaz a felépítés mint a Bandit, 4 henger 16 V DOHC, de ez 2000-től húz, 6odik akár 40 km/h-tól, nyomatékhegyek, gyönyörű hang, éppen ahogy szeretem. (A haverom Banditjával nem bírtam elindulni amikor cseréltünk, lent nincs nyomatéka) A gyári gyorsulás 5.0, a gyári vége 190, én egyszer kipróbáltam, megy is annyit, de ez egy naked bike, megőrülsz ilyen tempónál. Ha túrázgatni akarsz akkor nyomatékból motorozol, de ha odahúzol neki, 8ezer fölött mint állat úgy megindul. Minden hangulatodhoz megfelelő. Nem az a motor amit körülállnak a csajok, viszont nagy, széles, kényelmes ülése van elől-hátul, jól megy, keveset fogyaszt és megbízható.
A társaságban van jópár motor, és aki ráült - 900as RF-ről, vadiúj CBR 600ról, stb, mindenki vigyorogva szállt le róla, és agyondícsérték. Miért? Mert a motorozás feelingjét leginkább egy nakeden éled át, ami azért megy is, de minden szelet Te fogsz fel - ennek minden előnyével és hátrányával. Élmény volt vele hancúrozni.

Az első komolyabb motorom volt, és csak ajánlani tudom. Szinte gáz nélkül is elindul olyan jó ereje van lent is, és feküdt az oldalán is, ami a haverom RF-jén egy kiló volt, az ezen semmi.
A kényelmet azért pontozom le, mert majd´ 2 méter vagyok, és nem hozzám méretezték. Hosszabb úton szenvedtem.

És a végén a slusszpoén: a motort szinte ugyanannyiért fogod eladni mint megvetted. Ez már nem veszít az árából, mert 500ezret évek múlva is meg fog érni.

Hibalista

- Gyakorlatilag semmi. Amikor megvettem egyetlen hibája volt, a kormánycsapágy. Kicseréltettem egy tízesért. Ja, és a sebességmérő spirál elszakadt, de már nem cseréltettem ki mert eladtam.

Ide hordtam szervizbe

Attila Szentendrén, lassú de hyperolcsó. Bonyolultabb dolgokkal máshova mentem volna, de semmi nem merült fel.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.