Fekete angyal
Szöveges ítélet
Imádom a masinát egy sv 650 s-ről ültem át erre a különbség természetesen ég és föld. A menetteljesítmények nagyon meggyőzőek. a kanyarokban hihetetlen stabil, de azért az autópályán sem vall szégyent csak az újabb ezresekkel és a nagy dögökkel (értsd hayabusa, xx) nem tud lépést tartani ha nyomatékból kell gyorsulni 150 felett. De kanyarokban viszont hihetetlen élményt nyújt, ha kigyorsításkor nem hagyod 8-9000 alá esni a fordulatszámot simán tartja a lépést a nagyobb gépekkel is. Igazándiból hatalmas túrázásokra nem a legkényelmesebb de még a bőven elviselhető kategóriába tartozik. (2006 nyara Magyarország-Belgium: simán gond nélkül, túratáskával a hátsóülésen, magasított tanktáskával előttem, 1500 km-ből 600-at zuhogó esőben) Kiegészítőkből eddig egy bukógomba szett és egy kisebb rsz. tartó került fel rá, amit szerintem mindenkinek érdemes beszerezni a bukógombát nem hiszem, hogy akárkinek is magyarázni kéne a rsz. tartó pedig nagyon sokat dob rajta hátulnézetből (a gyári nagy műanyagdarab szerintem gusztustalan) a kipufogón gondolkodtam még egy darabig de aki halotta már élőben, az előbb utóbb rájön hogy nem érdemes lecserélni, mert így is elég jó hangja van (azt a 100-150 ezer forintot inkább költsd fém fékcsőre vagy karbon védőelemekre) Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- a kipufogóban lévő (exup) szelepet működtető villanymotor
Ide hordtam szervizbe
real motor (Győr)
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |