Farkasbőrbe bújt bárány...
Szöveges ítélet
2006 februárjában vettük a motort. 2005-ös évjárat (1 évig szalonban állt)
Listaára 1.999000Ft volt. Érdemes alkudni 1,8M-ért hoztuk el ebben benne van 1 gyári háttámla és 1 Givi túraplexit.
Ez a motor a kategóriájában szerintem az egyik legszebb. Gyönyörű a ledes hátsólámpa, a fekete blokk és felnik!
Óra szerint 185-öt mentem vele(a plexi nélkül lehet 170 se menne)
120 fölé nem nagyon érdemes menni vele mert efelett eléggé kényelmetlen. Modern, injektoros motorja kétszeméllyel is elegendő erőt biztosít egy esetleges hegyi túrázáshoz.
Kb 5000km után nagyon szép hangja lett talán mert akkor már jobban ki voltak égve a kipufogok.
Ja és 2005-től gyártják, nem 2006-tól
Hibalista
- Kb 4500 lehetett benne, amikor egyszer csak nem akart beindulni. Műhelyben szétszedték aztán összerakták az indításhoz kapcsolódo elektronikai részeket. Azóta semmi baja. Nem tudjuk mi lehetett vele.
Ide hordtam szervizbe
Egyik motorszerelő haverom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |