Farkas báránybőrben
Szöveges ítélet
Nyomatékos kéthengeres, kellemes fogyasztással. Alul is jól húz, felső tartományban viszont igazi rakéta. Burkolata nincs gyárilag, külseje visszafogottan sportos, ezért ránézésre semmi extrát nem vár tőle az ember.
Túrázni ideális, 110-120 körüli utazó sem akadály. A futóműve stabil, jó gumikkal kanyarvadásznak is ideális. Kezdőmotornak is jó, bár elég erő van benne ahhoz, hogy egy óvatlan zöldfülűt a földhöz vágjon.
Reszelős, alacsony fordulaton pattogós hangja van, ami egy jó kipufogón át igen férfias is tud lenni.
Hibalista
- Műszerfal csere (15 000) - bontóból. A régi már visított, zajos volt. Hogy mitől, nem tudom. Kapott új spirálokat is, ezen kívül semmit nem kellett cserélnem.
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam, mint minden motoromat. A szelepállítás szervízt igényel, mivel hézagolólapkás. Nem egy bonyolult szerkezet, ráadásul időtálló konstrukció. Az új GS 500 blokkja 90-95%-ban azonos.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |