EZÜST NYÍL
Szöveges ítélet
Akciósan vettem egy K8-as grafitmetál ABS nélküli példányt újonnan, márkakereskedésből. Még soha nem volt ilyen jó gépem! (autóban sem) Tartozékként egy gyári bukócsővel és dobozzal szereltem fel. Panaszt nem tudok rá mondani, a menettulajdonságai kiválóak, kényelmes, egész napos vezetés után sem fárasztó 193 centivel és +100 kilóval. A 217 kg-os súly ellenére könnyen kezelhető. Országúton 90-120 között ideális, nagyobb tempónál a gyári plexi már kevés. Az első 3500 km-t néhány hétvégén tettem bele, mivel ősszel lett vásárolva. A gyári Bridgestone gumival állítólag nem dönthető, ez szerintem nem igaz. Sokoldalú gurigákat tettek rá, amellyel esőben, földútra is le lehet merészkedni. A V blokk hangja nagyon jó, kár hogy a gyári kéményt lefojtották, csak valami surrogás hallatszik. Két személlyel a motor érezhetően gyengül és a stabilitása romlik. A dobozt észre sem veszem, nem szitál, nem imbolyog tőle a vas. Úgy vettem meg, hogy ki sem próbáltam előtte, de tudtam hogy nem fogok csalódni benne. (Alpenmasters 2X győzelem, egyébként meg ennyi elégedett vásárló nem tévedhet!) Olajcsipegetés a kezdetektől: Castrol jobban, Motul kevésbé. Az idők folyamán sok mindennel felszereltem a gyári hátsó doboz és a gyári bukócső mellett: SW Motech középsztender, szivargyújtó töltő, kormánykiemelő, Kappa túraplexi MRA plexitoldóval, Kappa oldaldobozok tartóval - a kiegészítőkkel is maximálisan elégedett vagyok. 19000 km után is újszerű a motor, talán jobban megy mint új korában. A gyári gumikat 16000 után Metzeler Tourance-ra cseréltem, ezek sokkal többet nyújtanak mint az eredeti Bridgestone Trail Wing. 19800 körül egy perec miatt néhány alkatrészt cserélnem kellett - szigorúan gyári termékekre. Tankidom, tükör, lábtartó, doboz, kézvédő, a bukócső viszont Givi lett, mert a gyári csúszáskor nem védte az idomot. Azóta szinte eseménytelenül telt az elmúlt 1,5 év, volt egy 24 ezres szerviz, olajcsere, gyertya, szelepszinkron és légszűrő tisztítás. Most 29 ezer futott km körül a lánc, lánckerék még mindig nem szorul cserére, a Motul 5100-ból tán 1-2 mm-t evett a maximumhoz képest. A gép általánosan újszerű állapotú, eladás esetén rutinos nepperek hihető 6-7 ezerrel állítanák ki az eladótérbe "egy gazdás" "vidéki" "hölgy tulajdonos" "állatorvos" "70 feletti tulajdonos" jelzőkkel....
Hibalista
- -Első lámpabúra berepedezett. Garanciában cserélték.
- - Csipegeti az olajat. Castrolt nagyon, Ipone-t, Motult kevésbé
-
- Perec miatt tükör, kézvédő, hátsó doboz, bukócső és tankidom csere.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervizek, osztályozás: 1-10-ig:1000-es: AMARGO Óbuda: 5 - átnézték, de fos Shell olajat raktak bele. Megevett közel 1 litert 5000 km. alatt.6000-es:Suzuki Benkő: 8 Ipone, olajfogyasztás csökkent. Mindent korrekten megcsináltak, a levegőszűrő betétet nem takarították ki.12000-es Suzuki Hollós Újpest: 2 Castrol Actevo olajfogyasztás ismét mérhető. Az olajleeresztő acélcsavart megerőltetik az alu blokközépben... Szerviz után a km meghajtó nem mér - vszleg a jeladó vezeték megsérült...
Inter: 5 olyan, mint az időjárás. Ha jó kedve van, jól dolgozik. Ha rossz, akkor hagyjuk...
Suzuki Budakalász, Karakas Lajos: na ő megérdemli a 9-est....
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |