A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 2001 (1157)

Gsf 1200 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez tényleg egy Bandita!

Szöveges ítélet

2004 decemberében vettem 4600 Euro-ért Németországban. Elég nehéz alku volt, mert 5400-ről jutottunk idáig, miközben a motor gyak szalon állapotú volt. Nehéz ügylet volt mert egyszerűen nem volt mibe belekötni. Itthoni forga

Az első tapasztalatok is elég meggyőzőek voltak, előtte egy GSX750 Inazumát hajtottam. Alapból, gyári kipufogó, no tuning, kb. 4000-nél jön egy nagy löketnyi erő, ami tart kb 8000-ig. Végsebessége minden nélkül kb. 240 az N verziónak. Plexit azóta sem használok. 110-120-ig támaszkodni kell a kormányon, a felett meg kapaszkodni. Ez főleg sportmotort használóknak lehet furcsa, hogy "húzni" kell a kormányt:-)
A gyári kipufogót hamar felváltotta egy Remus, ettől a változás annyi lett, hogy 4000 alatt picit gyengébb, és nem olyan hirtelen jelentkezik a megugrás. Viszont felül több az erő jóval, kb 9000-9500-ig érdemes forgatni.
A következő átalakítás egy Dynojet kit beépítése volt. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nagy változást fog hozni. A gázreakció gyorsasága jelentősen megváltozott, mindenhol több lett az erő, kisimultak a nyomatékgörbe hullámai. Mindenhol egyértelműen erősebb lett. Innentől 1-es csutkagáz az felejtős. A gázt csak annyira húzhatod amíg az első kerék talajt fog. Persze ha egykerekezni akarsz, akkor adott a lehetőség:-) Viszont cserébe a fogyasztás kb. 1 literrel megnőtt.
Az idei évben kerül bele egy K&N légszűrő, meg valószínűleg a lánccserével együtt 45 helyett 48-as hátsó lánckerék.

A futóműről annyit, hogy az eredeti lóerőkkel elegendő a tudása, de ahogy növeled a teljesítményt, azért kezdenek megmutatkozni a gyengéi. Hátsó doboz pl. kicsit instabillá teszi a hátulját. 2 személlyel és dobozzal már érdemes vigyázni. (Máskor is!!)
Érdekesség még, hogy a félig levő tankban lötyögő benzin szokott rángatni egy picit kanyarodás közben. Ilyet más motornál eddig még nem éreztem.
Pakolhatóság. Nálam egyedül hátsó doboz és tanktáska van alkalmazásban. A hátsó doboz tartójára figyelj oda, mert pl a Nonfango tartó ami csak a majrévashoz csatlakozik az a magyar utakon nagyon hamar tönkre megy. Helyette össze tudod párosítani (mert össze illik) a Nonfangó platnit a Kappa előrenyúló szárú tartójával. Így már 2 éve problémamentes.
Gumik. Nálam a Z6 jól bevált. Csak hidegben vagy hidegen forgatja el, persze ha nem poros az út lehet akármilyen gumid.
Lánccsere nagyjából mostanában aktuális lesz (18000km) kellett már utána állítani. Ilyenkor már nem sok van hátra.

A lég-olaj hűtésről pár szót. Sok ember fél ilyet venni, mondván, hogy majd melegben gondja lesz vele. Én problémát nem tapasztaltam. Nyári melegben, városban, dugóban az olaj hőmérséklete kb. 120 fokig emelkedik fel. Ha jól meghajtod, akkor is tud 100-110 lenni. Túratempónál olyan 90 fok körül jár.
Nagyobb gond ettől a csörgő zörgő hang a gyári fúvóka szett-el. Az oka a káros anyag normák miatt elszegényített keverékben keresendő. Ez majdnem teljesen eltűnt a Dynojet-el.
Persze azért korántsem olyan csendes a blokk mint egy vizes.

További tapasztalatok esetén folytatom majd az írást.

Széles utat Mindenkinek!

Hibalista

- Igazából semmi. A hátsó lámpa egyik égője kontaktos. Ennek az okát még nem találtam meg. Valószinüleg valami széria hiba, mert már több Banditon láttam ugyanezt.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5800
Megbízhatóság (8) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.