A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » An 650 2006 (638)

An 650 2006 (638) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ésszerű kompromisszum

Szöveges ítélet

Olyan motort akartam, amely a napi munkába járásra és akár hosszabb, kétszemélyes túrákra egyaránt alkalmas. Egyértelmű volt, hogy kompromisszumos megoldás lesz: van nála praktikusabb robogó és rátermettebb túrázó, de a vásárláskor ezzel tisztában voltam, így később nem okozott csalódást.

Városi használatban (esetemben ez Budapestet jelent) kissé nagy, a sorok között gyakran éppen csak elfér, és igencsak figyelni kell a nyomvályúkra is, főleg lassú haladáskor, mert megbillenve meglepetéseket okozhat a két és fél mázsás tömege. Ereje azonban itt bőven elég, ha előregurulunk a pirosnál, nem kell félnünk, hogy zöld jelzésnél feltartjuk a kocsisort. Bár nem biztonságos, én néha munkaruhában, azaz öltönyben közlekedem vele, ugyanis por, sár, víz ellen jó a védelme, és váltókar sincs, amely koptatná a félcipőt.

Túrázni általában ketten megyünk, ezért nagyon fontos volt az utas kényelme is. Hatalmas az ülés, elég magasan is van, így a párom előre is kilát, amely sokkal élvezetesebbé teszi számára a motorozást. Egyedül a lábtartó sikeredett kevésbé ergonomikusra, ugyanis a motor "teste", az ülés alatti része elég széles, pontosabban az ülés alatt szélesedik, majd a lábtartó felé ismét keskenyebb lesz, ezáltal tökéletes kényelmet csak az extrém ó lábú utasok kaphatnak. :)

Az én 184 centiméteres magasságomhoz a lábtér még éppen elegendő, a térdem egy centi híján a "műszerfal" pereméhez ér. Az ülés kb. két órás időtartamra kényelmes, ezután tíz perc szünet erősen javasolt. A gyári plexi pont a fejemre tereli a levegőt, de a szélvédelme még így is kielégítő, azonban kb. 175 centiméteres magasságig tökéletes lehet. Túraplexire cserélve a vezető szinte szélcsendben utazik, az utas viszont semmit nem érez ennek hatásából.

Teljesítménye két személlyel is meggyőző, jól gyorsul, bátran lehet előzésekbe kezdeni, a 130-140 km/órás sebességet pedig könnyedén tartja hosszú távon is. A váltója igazi különlegesség: automata és manuális módban is használhatjuk, utóbbinál a bal markolatnál elhelyezett konzolon kapcsolhatunk fel és le. Automata üzemben választható egy ún. power mód, amely a fordulatszámot magasabban tartva sportosabb karaktert kölcsönöz a motornak. A sportosság, gyorsulás, nagy sebesség persze nem a sportmotorokéhoz hasonló, de attól sem kell tartani, hogy a közutakon ésszerűen használva kevés lesz a teljesítménye. A motorfék erős, de teljes gázelvételt követő gázadásra - bármilyen finoman is történik - erős terhelésváltási reakciót ad, ami kanyarból kigyorsításkor elég kellemetlen. Talán ez a Burgmann egyetlen hibája, amellyel nem nagyon tudok kibékülni. Fogyasztása városban 6 liter körül van, országúton 4,5. A fékekre nem tudnék rosszat mondani, jól adagolható, nem "nyúlik", egyedül az ABS hiányzik, de az Executive modellen az is megvan. A hátsó rugóstag előfeszítése állítható, utazási komfortja a fővárosi utakon kielégítő. Dönthetőségének a középtámasz szab határt, a majrécsík minimális szélessége fél centiméter. Nálam könnyebb (értsd 105 kg alatti) motorosok lehet, hogy ezt is el tudják tüntetni. :)

Pakolhatósága kifogástalan, az ülés alatti tárolóhely (csomagtér világítás is van!) két felnyitható sisak számára is elég helyet biztosít. Egy dobozzal kiegészítve pár napos túrára való holmit könnyedén elnyel.

Egy megbízható, sokoldalú, elegáns formájú, de összességében nem túl izgalmas motor.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.